Jeg har aldri prøvd selv, og kommer nok ikke til å prøve heller siden jeg aldri har prøvd vanlig sigarettrøyk engang
Men mener 100% at myndighetene har lurt folk bevisst i flere ti år. Det er gang på gang bevist at at alkohol er et langt farligere rusmiddel. Cannabis er jo og et naturlig stoff som vokser fritt i naturen, det har en enormt lang forhistorie medisinsk og bruksmessig i mange mange land.
Men når det er ulovlig så er det ulovlig, bare syntes at det er trist at vi stoler så blindt på det vi har blitt fortalt. For det er rett og slett bare tull! Vil anbefale lesestoff og dokumentarer om stoffet.Kanskje dere forandrer synet sånn som jeg har gjort.
Jeg er iallefall ikke like naiv slik som jeg engang var, og mener at legemiddelindustrien er helt rystende!
Problemet i seg selv med cannabis er vel ikke at det er så farlig eller no, MEN det åpner døren for å prøve andre rusmidler. Er det som er det farligste med stoffet, nedsatt vurderingsevne under påvirkning. Det er veldig veldig veldig få dødsfall som følge av bruken, men det er andre konsekvenser som følge av bruken.