Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende! Er du førstegangs? Får håpe baby snur seg rette veien snart
Er det noen av dere som har kjent noe stikkende smerter når hodet har festet seg?
Hvor mye kan babyen snu seg når hodet er festet? Føler plutselig at han har snudd seg rundt, men fremdeles hodet nedover da, bare at sparkene er plutselig mer på venstre side enn høyre side som har fått pryl de siste ukene
Takk for svarMan sier hodet er "festet", men det er jo ikke det Bare snudd seg og sunket ned. Kan snu seg 360 grader frem til fødsel, men er ikke så vanlig at de snur seg når de først har funnet posituren med hodet ned
Takk for svar
Da trenger jeg ikke å være bekymret, men han har ligget med ryggen mot venstre side så lenge, og plutselig har jeg ryggen mot høyre side bare uvant
Ser den! Jenta i magen her har ligget med hodet "festet" i ca 5 uker som jeg vet, men i svømmehallen i helgen forsvant hun opp i ribbeina før hun plantet seg godt ned igjen. Fikk litt noia, hele den store kulemagen ble omtrent borte som om jeg ikke var gravid lenger og det var et enormt press på ribbeina. Men gikk ikke lange tiden før hun igjen var tilbake langt og godt nede i bekkenet, og den lave, store og runde magen tilbake. Fikk bekreftet dagen etter på kontroll at hun lå med hodet ned igjen
Jordmora mi sa at 60 % ligger med ryggen mot venstre Hun visste ikke hvorfor. PussigTakk for svar
Da trenger jeg ikke å være bekymret, men han har ligget med ryggen mot venstre side så lenge, og plutselig har jeg ryggen mot høyre side bare uvant
Nå har han snudd seg tilbake med ryggen mot venstre side igjenJordmora mi sa at 60 % ligger med ryggen mot venstre Hun visste ikke hvorfor. Pussig
Jordmora mi sa at 60 % ligger med ryggen mot venstre Hun visste ikke hvorfor. Pussig