Har hodet festet seg hos dere?

Soffi23

Elsker forumet
Jeg skal til jordmor i morgen, og håper da at hun kan bekreftet at hodet har festet seg! Jeg er ganske sikker på at det har festet seg, og baby har ligget på samme måte i flere uker allerede

Hvordan er det med dere andre i januar-gruppen?☺️
 
Overhodet ikke... Hode, sete og tverrleie.. Er uke 35+0. Blir lotteri dette her
 
Her har han festet seg i hodeleie i følge jordmor :) ligger som regel i samme stilling, med unntak av noen få dager, men nå begynner det å bli så trangt at han ikke kan flytte seg noen andre plasser :happy:
 
Ligger med hodet ned, men vet ikke om han har festet seg :)
 
Jeg er så påståelig på at det har festet seg da det er et utrolig ubehagelig trykk der nede, på tarm og blære. Men kan for all del være at han ligger løst enda☺️

All sparking skjer ihvertfall i ribbeina, hihi
 
Ikke festet seg, 34+5. Festet seg aldri med førstemann før fødsel, vannet gikk uten at hodet var festet :)
 
Ene tvillingen har hatt hodet nede siden uke 30, men har ikke peiling om det har festet seg.. Må prøve å huske å spørre på neste kontroll.
 
36+5 her. Lillemannen min har alltid ligget med hodet nede på kontroller, og forrige uke sa jordmor at hodet knapt hadde festet seg..

Men nå er jeg litt stresset fordi det plutselig kjennes ut som at han ligger annerledes. Har hatt mindre nedpress og press på blæra de siste dagene, og det buler mer ut på begge sider nå.. Skal til legen i morgen, håper han kan bekrefte at han ligger med hodet ned fremdeles.
 
Ene jordmoren sa at hodet har festet seg, mens hun andre var litt usikker. Men med det nedpresset jeg har, så ligger han ganske lavt uansett og har ligget i hodeleie nesten hele svangerskapet. Er 35+3 nå
 
Ligger med hodet ned, men ikke festet. Tvils at hun fester seg og iom at jeg ikke er førstegangs :)
 
Sitter fortsatt han her :/ 35+3 !
 
I følge JM forrige torsdag, hadde ikke hodet festet seg. Da var jeg 37+0. Kjennes ikke noe annerledes ut nå, så regner med at det fortsatt ikke er festet...
 
Min ligger med rumpa ned :arghh:
34+4. På denne tiden med de andre barna mkne hadde de lagt riktig i ukesvis allerede....
 
Her har lille ligget i hodeleie siden før uke 28. Jordmor sa hodet var festet godt nede i bekkenet når jeg var 35+4, men fastlegen er ikke enig. Hun sa i går (37+3) at baby ligger langt nede i bekkenet, men at hodet ikke er helt festet ennå.
 
Ligget i hodeleie over en mnd., men ikke fått konstatert at det er festet enda. skal til JM i morgen, får høre da. Er uke 37+5 i dag. ;) Det føles som han borer seg mer og mer nedover, har mye nedpress, stikkinger, og smerter/lyn i lysken.
 
37+0 i dag. Var på kontroll hos jordmor i går, da sa hun at hodet hadde festa seg :cool14
 
Back
Topp