Har hodet festet seg hos dere?

En tråd i 'Januar 2019' startet av Soffi23, 10 Des 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Soffi23 Elsker forumet

Jeg skal til jordmor i morgen, og håper da at hun kan bekreftet at hodet har festet seg! Jeg er ganske sikker på at det har festet seg, og baby har ligget på samme måte i flere uker allerede

Hvordan er det med dere andre i januar-gruppen?☺️

2. Sunrise Blir kjent med forumet

Overhodet ikke... Hode, sete og tverrleie.. Er uke 35+0. Blir lotteri dette her

3. Totlaaa Gift med forumet ❤️Mailykke 2022❤️ Himmelbarn Påskeliljene 2022 ❤️ Januarlykke 2019

Her har han festet seg i hodeleie i følge jordmor :) ligger som regel i samme stilling, med unntak av noen få dager, men nå begynner det å bli så trangt at han ikke kan flytte seg noen andre plasser :happy:

• Liker Liker x 1
  4. Minimeg Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Januarlykke 2019

Ligger med hodet ned, men vet ikke om han har festet seg :)

• Liker Liker x 1
  5. Soffi23 Elsker forumet

Spennende! Er du førstegangs? Får håpe baby snur seg rette veien snart☺️

6. Soffi23 Elsker forumet

Jeg er så påståelig på at det har festet seg da det er et utrolig ubehagelig trykk der nede, på tarm og blære. Men kan for all del være at han ligger løst enda☺️

All sparking skjer ihvertfall i ribbeina, hihi

7. Banoffie Glad i forumet Desemberskatter 2016 ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2019

Ikke festet seg, 34+5. Festet seg aldri med førstemann før fødsel, vannet gikk uten at hodet var festet :)

8. solidarisk Glad i forumet Assistert-jentene Januarlykke 2019

Ene tvillingen har hatt hodet nede siden uke 30, men har ikke peiling om det har festet seg.. Må prøve å huske å spørre på neste kontroll.

• Liker Liker x 1
  9. Januarmammaen Forelsket i forumet Januarlykke 2019

Ikke sikker på om det er festet. Men ligger i hodeleie, gjort en stund. Er i uke 34

• Liker Liker x 1
  10. ToneRS Andre møte med forumet

36+5 her. Lillemannen min har alltid ligget med hodet nede på kontroller, og forrige uke sa jordmor at hodet knapt hadde festet seg..

Men nå er jeg litt stresset fordi det plutselig kjennes ut som at han ligger annerledes. Har hatt mindre nedpress og press på blæra de siste dagene, og det buler mer ut på begge sider nå.. Skal til legen i morgen, håper han kan bekrefte at han ligger med hodet ned fremdeles.

11. lillemaur Elsker forumet Aprilbarna`15 Januarlykke 2019

Ene jordmoren sa at hodet har festet seg, mens hun andre var litt usikker. Men med det nedpresset jeg har, så ligger han ganske lavt uansett og har ligget i hodeleie nesten hele svangerskapet. Er 35+3 nå

12. Ceres Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Desemberlykke 2018 Januarlykke 2019

Ligger med hodet ned, men ikke festet. Tvils at hun fester seg og iom at jeg ikke er førstegangs :)

13. emmalouise Glad i forumet Desemberlykke 2018 Januarlykke 2019

Sitter fortsatt han her :/ 35+3 !

14. :)Solsikke:) Forumet er livet JuniJubel2021 Desemberskattene 2014 Januarlykke 2019

Usikker vett ikke leie enda...:/

15. Blåfugl Glad i forumet Januarlykke 2019

I følge JM forrige torsdag, hadde ikke hodet festet seg. Da var jeg 37+0. Kjennes ikke noe annerledes ut nå, så regner med at det fortsatt ikke er festet...

16. He1993 Betatt av forumet

Her er hodet festet og jeg er andregangs :)

17. FintFerdig Flørter med forumet

Min ligger med rumpa ned :arghh:
    34+4. På denne tiden med de andre barna mkne hadde de lagt riktig i ukesvis allerede....

18. Klumpen2018 Elsker forumet Desemberlykke 2018 FebbisBebbis2021 ❄️

Her har lille ligget i hodeleie siden før uke 28. Jordmor sa hodet var festet godt nede i bekkenet når jeg var 35+4, men fastlegen er ikke enig. Hun sa i går (37+3) at baby ligger langt nede i bekkenet, men at hodet ikke er helt festet ennå.

19. Tulipan:) Elsker forumet Desemberlykke 2018 Vårspirene 2021 Januarlykke 2019

Ligget i hodeleie over en mnd., men ikke fått konstatert at det er festet enda. skal til JM i morgen, får høre da. Er uke 37+5 i dag. ;) Det føles som han borer seg mer og mer nedover, har mye nedpress, stikkinger, og smerter/lyn i lysken.

20. Quokka91 Flørter med forumet Januarlykke 2019

37+0 i dag. Var på kontroll hos jordmor i går, da sa hun at hodet hadde festa seg :cool14

Del denne siden