Har hodet festet seg hos dere?

Hodet festet her også. Uke 38+4 :)
 
Tror det festet seg i dagene 37+6/38+0. Da var det ekstremt nedpress og stikninger. Jordmor bekreftet festet 38+3.
Har ikke sånne stikninger lenger nå, så hun ligger nok klar. Er 39+0 i dag. :)
 
36+0 og kontroll idagog jordmora mente at hodet var så godt som festet :gen014 da krysses alt som krysses kan for at jeg slipper setefødsel denne gangen :p
 
37+2 og tverrleie håper hun finner på å snu seg snart. Jeg venter mitt tredje barn så jordmor mente det hadde god plass, men kjenner jeg hadde blitt litt roligere hvis hun kunne lagt seg riktig vei snart...
 
34+2 idag på kontroll sa jordmor at hodet var ned. Litt bevegelig, men ikke langt ifra det var festet. Jeg må si jeg er spent på om det fester seg snart og om det betyr fødsel snart siden dette er mitt tredje barn. Føler magen har sunket noe siste uken, og mannen kommenterte det faktisk også (uten at jeg sa noe), men på bilder føler jeg det ser ganske likt ut :p Bekkenplagene har avtatt veldig også. Så i hvert fall sikker på at hodet er på vei nedover i bekkenet ;)
 
38+0 hodeleie, men ligger høyt og løst. Ligger mye delvis tvers eller stanger i øvre del av symfysebenet :wtf:
 
38+1, andregangs. Hodet har festet seg, ligger langt ned nå. Masse vonde kynnere og nedpress.. kommer nok snart nå :)
 
Jeg er tredjegangsfødende og hodet på vesla har vært festet siden uke 32. Ingen av mine tidligere barn har hatt hodet festet så tidlig, så ble litt paranoid... Har kjent masse nedpress og stikninger siden da, men jeg går fortsatt og ruger og er i uke 37+2 nå sååå kanskje litt tilfeldig når dette skjer.
 
Back
Topp