Har fått ballong

Gratulerer! :) Med gutten og en fabelaktig jobb! Og takk for at du delte så detaljert :)

Tusen takk!!

Det var nok derfor det også tok litt tid å dele - jeg ville jo gjerne skrive historien til dere også.

Har tenkt at jeg må jo få informert dere snart -det var veldig koselig å komme inn her på forum idag og lese alle meldingene som ventet i denne tråden :)
 
Gratulerer så mye!! Helt fantastisk!
Og takk for at du deler med oss ❤️❤️ misunnelig på deg som får babykos!

Nå er det snart din tur også!! :)
 
Så godt og høre det er bra med dere :Heartred
Skjønner godt du ble sliten av den seansen der! Utrolig bra jobba og takk for at du delte!

Nyyyyyt tiden :happy:
 
Så godt og høre det er bra med dere :Heartred
Skjønner godt du ble sliten av den seansen der! Utrolig bra jobba og takk for at du delte!

Nyyyyyt tiden :happy:
 
Nå vr det godt å høre fra deg, nå! <3 Gratulerer så utrolig mye med den lille!! Høres ut som du har gjort en enetående jobb med fødselen (hvem gjør ikke det? Hehe :D ), og det er godt jobbet! Var det en god opplevelse for deg? <3

Håper du får nytt tiden på barsel til å slappe av og bli litt kjent med både den lille og ammingen :love7:love7 Gratulerer så mye igjen, MAMMA :D :D :Heartbigred

Tusen hjertelig takk!!
At tiden føltes som en evighet og at det pågikk i ikke fulle to timer er ganske uforståelig egentlig.

Og en god opplevelse så absolutt! Følte meg trygg hele veien selv om mye av oppvarmingen fra kl 8 er litt blurry frem til slutten.

Herregud så rart å bli kalt mamma, da!! :)
 
Så godt og høre det er bra med dere :Heartred
Skjønner godt du ble sliten av den seansen der! Utrolig bra jobba og takk for at du delte!

Nyyyyyt tiden :happy:

Tuusen takk!!!
 
Gratulerer så mye med den lille [emoji1] og det hørtes ut som at det var ganske så heftig når ting først startet [emoji4] godt dere begge har det fint [emoji4]
 
Takk for at du deler! Jeg lo godt av anestimannen "som gjør det han kan i et forrykende fartøy". Ser for meg at du fødte på en fremmed planet i en annen galakse :D

Hahaha da har jeg rettet opp. Utrolig så mye som blir feil med aurokorrekt på telefonen altså.

Og altså, opplevelsen var bra, kanskje ikke utenomjordisk ;)
 
Gratulerer så mye med den lille [emoji1] og det hørtes ut som at det var ganske så heftig når ting først startet [emoji4] godt dere begge har det fint [emoji4]

Ja, det overrasket ganske mange der på fødestuen, men du verden så flott at de bare har et team på vakt. En liten personsøker med en kode og vips, så står det fem ekstra personer på rommet. Det er jo en vanvittig trygghet og viner kjempeheldige!!
 
Gratulerer så mye! Høres ut som en fryktelig skummel opplevelse, veldig godt at alt gikk bra!!
 
Gratulerer så mye med den lille!!! :Heartblue
Takk for at du delte fødselsopplevelsen, hørtes ut som en heftig seanse, men godt du sitter igjen med en god opplevelse! Nyt den lille og hverandre :) :Heartred
 
Tusen hjertelig takk!!
At tiden føltes som en evighet og at det pågikk i ikke fulle to timer er ganske uforståelig egentlig.

Og en god opplevelse så absolutt! Følte meg trygg hele veien selv om mye av oppvarmingen fra kl 8 er litt blurry frem til slutten.

Herregud så rart å bli kalt mamma, da!! :)
Haha den ser jeg :)

Så godt å høre det var en god opplvelse :D <3

Det er det bare å venne seg til, du kommer til å høre det mye framover ;) <3
 
Gratulerer [emoji173]️[emoji173]️
 
Back
Topp