Har fått ballong

Oioioi, skal si det plutselig ble action i klubben vår!! :nailbiting: Spennende! Masse lykke til! ❤️

Så spennende!! Masse lykke til! [emoji171]

Lykke, lykke til, hvis du ikke er ferdig til nå! <3

Dette skjedde grådig fort, ja! Godt u er i gode, trygge hender og blir passet på <3

Oj, så spennende. Godt de passer på deg og ønsker deg masse, masse lykke til!!

Følger spent med her jeg, håper alt står bra til! :)

Nå er du busta, det har vært livstegn fra deg på forumet!! :P Hvordan går det?? :Heartbigred

Takk alle sammen!
Da har ballongen vært inne i et drøyt døgn. Gjennom hele natten har jeg hatt mensmurringer og nå på ctg så bekreftet den endelig at det er sammentrekninger i livmoren.

Ballongen fjernes i morgen tidlig og så blir det hormoner etter det.

Mannen begynner på sine 14 dagers omsorgspermisjon i morgen, han hadde tatt seg fri idag uansett fordi han ville følge valget, så han har fått vært med meg i dag også.

Nå nærmer det seg alle fall!

Nå er du busta, det har vært livstegn fra deg på forumet!! :p Hvordan går det?? :Heartbigred

Hehe tar litt tid. Hele morgen og formiddag gikk jo til prøver og tester og ctg og slikt. Og prøve å spise litt. Og så kom det fire studenter og skulle sjekke litt på.meg og så kom mannen og så tok jeg en lur og så ringte jobben og ja..Da target tid med oppdatering ;)

Så utrolig spennende.. Og det er helt rart hvor raskt det plutselig går når legene finner ut av at man skal settes igang.
Håper det fortsatt går fint med deg og at du får en fin fødsel [emoji4]

:happy

Dagens oppdatering:
Sakte fremgang altså. Tror jm nevnte 4 cm av ballongen.. Og hun måtte tømme den ganske mye for få den ut, så ikke helt ønsket effekt.
Deretter gikk jeg en stikkpille og lå med ctg ien times tid. Lillemann sov hele veien, så kjente vel bevegelse 2-3 ganger på den tiden.

Har en del sammentrekninger i livmoren, men ikke noe jevnt ennå. Herregud så vondt de gjør, altså jeg orker jo ikke ordentlige rier på noe som helst vis om det er slik det skal være..

Så nå venter jeg bare på virkning

Dagens oppdatering:
Sakte fremgang altså. Tror jm nevnte 4 cm av ballongen.. Og hun måtte tømme den ganske mye for få den ut, så ikke helt ønsket effekt.
Deretter gikk jeg en stikkpille og lå med ctg ien times tid. Lillemann sov hele veien, så kjente vel bevegelse 2-3 ganger på den tiden.

Har en del sammentrekninger i livmoren, men ikke noe jevnt ennå. Herregud så vondt de gjør, altså jeg orker jo ikke ordentlige rier på noe som helst vis om det er slik det skal være..

Dumt ballongen hadde så lite virkning på deg.
Håper det blir litt mer fart med piller :-)

Kommer nok til å gå kjempe fint :Heartred

Masse lykke til!

Dagens oppdatering:

Kjedelig med så lite effekt :( Krysser fingrene for at stikkpille gjør litt mer for deg! Lykke til!!

Dagens oppdatering:

Det er derfor epidural finnes :) :)
Masse lykke til!

Back
Topp