Har fått ballong

Takk alle sammen!
Da har ballongen vært inne i et drøyt døgn. Gjennom hele natten har jeg hatt mensmurringer og nå på ctg så bekreftet den endelig at det er sammentrekninger i livmoren.

Ballongen fjernes i morgen tidlig og så blir det hormoner etter det.

Mannen begynner på sine 14 dagers omsorgspermisjon i morgen, han hadde tatt seg fri idag uansett fordi han ville følge valget, så han har fått vært med meg i dag også.

Nå nærmer det seg alle fall!

Hehe tar litt tid. Hele morgen og formiddag gikk jo til prøver og tester og ctg og slikt. Og prøve å spise litt. Og så kom det fire studenter og skulle sjekke litt på.meg og så kom mannen og så tok jeg en lur og så ringte jobben og ja..Da target tid med oppdatering ;)

Så godt at mannen din har fått vært der :)

Ikke meningen å mase på noen oppdatering, er bare innmari spent på hvordan det går, hehe :D Og har det først vært stille litt (selvom det gjennomnatten, haha :shy:) og det plutselig kommer livstegn, så er jeg så spent på om det har gått så fort :p Kun fordi jeg unner deg det beste en fødselsopplevelse kan være da, om det er noen trøst :p:D

Håper det går bra med deg, og at du kommer deg godt gjennom riene! :) Tenker fælt på deg nå!

Dette har blitt den første tråden jeg sjekker her inne, hehe. Håper alt står bra til!

Må si som flere andre her! Spennende å følge med, håper alt går bra! :D

Håper alt står bra til[emoji5]

Back
Topp