Har du onepiece?

Ja fikk en i julegave i fjord. Bruker den kun inne på kvelden når jeg er frøsen
Jentungen og guttungen har 2 hver som de bruker under regntøy og dress

Mazter skrev:
Jeg er veldig fristet til å kjøpe en fordi den sikkert er superbehagelig! Men jeg vet med meg selv at jeg mest sannsynlig kun ville brukt den et par timer på morgenen, som en morgenkåpe, eller hvertfall vært skiftet til vanlige klær innen sambo kom hjem fra jobb. Vi har en avtale om å ikke vasse rundt i koseklær hele tiden, det er unødvendig og fjerner noe av sexlysten hvis det er hver dag. For det er viktig at partneren ikke går rundt i klær du synes ser horrible ut hele tiden.

Jeg er enig med deg, men vi er visst de eneste her inne som tenker sånn, hehe.

Nova85 skrev:

filledokka skrev:

Flaks for meg da som har en kjæreste som tenner på meg uansett:) Han syns det er flott at jeg ikke bruker sminke hver dag for da syns han at jeg blir ekstra fin de gangene jeg sminker meg. eller så blir det litt hverdagslig.. Syns ikke å ikke sminke seg og bruke "stygge klær" kan sammenlignes med å gå opp 30 kilo og slutte å trene. Det er jo faktisk ikke bra for kroppen din.

Ja det synes jo kjæresten min også. Det er forskjell på hverdagssminken min og festsminken :) Bruker knapt noe til daglig, kun 1 lag maskara og strek. Til fest bruker jeg øyeskygge og leppestift osv. Litt mer liksom.

Jeg tror ikke jeg kan gjøre noe for å få typen min til å ikke tenne på meg, hehe. Men jeg synes likevel det er viktig å vise at man bryr seg nok til å ta vare på seg selv for den man er sammen med. Men man er jo forskjellige :)

Men dette sporet jo helt av så er tydelig at flere føler seg truffet. Blir jo såå nærtagne og på grensen til ufine i forsvar. Jaja.

Å ta vare på seg selv har jo ingenting med om man går med håret i en strikk og går i onepiece.. er jo ikke bra for huden med sminke hver dag og det er ikke bra for håret med hårspray og shit.. så får ikke det du sier til å gå opp.. Men nå har jeg mørke vipper og ikke behov for å bruke maskara hver dag.
Jeg tar meg på ingen måte nær av hva du sier, men det gjorde jo tydligvis du.. bare sliter med å skjønne tankegangen. Du kan ikke bruke onepiece fordi det ikke er et pent plagg? Syns det er litt for mange som er litt for fine på det liksom. samma åssen det ser ut vel det er jo digg å gå med?

Jeg har onepiece ja. Og den er velbrukt på høsten og vinteren. Finnes ikke noe mer behagelig å dra på seg på kalde dager :)
Heldigvis så er sambo sammen med meg fordi jeg er den jeg er, og ikke hvordan jeg ser ut :) Har dager hvor joggebukse er god å ha på. Nå så er det ikke mange pene bukser som passer lengre heller :P

filledokka skrev:

Å ta vare på seg selv har jo ingenting med om man går med håret i en strikk og går i onepiece.. er jo ikke bra for huden med sminke hver dag og det er ikke bra for håret med hårspray og shit..

Jeg har ikke sminke på huden, dessuten renser man jo huden hver morgen og kveld... Jeg bruker aldri produkter i håret, jeg føner og retter det aldri og jeg bleker/farger det heller ikke... Helt naturlig :)

Er man jålete og fin på det hvis man velger å ikke bruke et klesplagg man selv syns er stygt? Den tankegangen skjønner ikke jeg. Jeg har såkalte koseklær som jeg kun bruker innendørs, men siden jeg syns one-piece er (unnskyld uttrykket) dritstygg, så lar jeg vær å bruke det.

Ikke for å fornærme de som bruker dette, hva andre har på seg bryr jeg meg fint lite om 

Har.. men kun brukt den 1 gang.. inne.. Beveger meg ikke ut i den.. og da blir det til at jeg sjeldent gidder å sette den på;)

filledokka skrev:

Jeg tar meg på ingen måte nær av hva du sier, men det gjorde jo tydligvis du.. bare sliter med å skjønne tankegangen. Du kan ikke bruke onepiece fordi det ikke er et pent plagg? Syns det er litt for mange som er litt for fine på det liksom. samma åssen det ser ut vel det er jo digg å gå med?

Jeg snakker ikke om de som bruker den i ny og ne, og jeg er ikke "fin" på det. Jeg snakker om de som sier at så fort de er innendørs så slenger de på seg den drakta. Det er faktisk noen som omtrent lever i sånne daffeplagg, og det er DE jeg sikter til. Hallo. Jeg går jo ikke med stiletthæler i mitt eget hjem som du får det til å høres ut som. Jeg er avslappet, men lever ikke i daffeklær HELE tiden, som mange gjør.

Jeg kjenner INGEN som bruker daffeklær hver dag.. Da er det ett fenomen som ikke finnes her jeg bor

*lmk88* skrev:
Jeg kjenner INGEN som bruker daffeklær hver dag.. Da er det ett fenomen som ikke finnes her jeg bor

Ikke i min omgangskrets heller. Men jeg vet om noen som bor i sånne daffeklær, til og med når de drar i butikken. Og det er ikke sprekt.

Nova85 skrev:

*lmk88* skrev:

Ikke i min omgangskrets heller. Men jeg vet om noen som bor i sånne daffeklær, til og med når de drar i butikken. Og det er ikke sprekt.

Slikt tenker jeg svært lite på rett og slett.. Orker ikke bruke energi på å irritere seg over klær til andre mennesker ;) Folk kan bruke akkurat det de vil ;)

Nova85 skrev:

*lmk88* skrev:

En gang gikk jeg i butikken i pysj emoticon
Hjelp jeg er gal!

filledokka skrev:

Nova85 skrev:

*lmk88* skrev:

Hjelp jeg er gal!

Oida! Da tente nok ikke mannen din på deg altså.

Labambie skrev:

filledokka skrev:

Nova85 skrev:

*lmk88* skrev:

Hjelp jeg er gal!

Oida! Da tente nok ikke mannen din på deg altså.

Dumt de har fjerna popcornet!!!! Nå man skulle hatt det!!

*Kanskje mannen også hadde på pysj?*

Hva er gjennomsnittsalderen i denne tråden egentlig?

Selv om dere er uenige eller synes jeg er for "formell" for deres smak i klesveien så er det vel unødvendig å bli så ufine? Jeg går jo ikke direkte i angrep på noen av dere, men snakker generelt om det å gå i daffeklær dag ut og inn.

Nova85 skrev:
Hva er gjennomsnittsalderen i denne tråden egentlig?

Selv om dere er uenige eller synes jeg er for "formell" for deres smak i klesveien så er det vel unødvendig å bli så ufine? Jeg går jo ikke direkte i angrep på noen av dere, men snakker generelt om det å gå i daffeklær dag ut og inn.

Er slikt det er her på bv ;) Og jeg ser virkelig ikke noen ufine kommentarer i denne tråden :/

Mazter skrev:

Det har vel litt å gjøre med hvordan folk tolker det :) Jeg synes lite om å bruke daffeklær 5-6 dager i uka. Var nemlig en periode jeg alltid gikk i daffeklær med håret i tugge, og sambo gikk i en utrolig stygg joggebukse og en sliten t-skjorte... Etter et par-tre uker med det tok vi en prat og fant ut at vi skulle legge vekk den uvanen og ha på oss normale, hverdagslige klær de fleste dagene. Det setter vi begge stor pris på :)

Men! Vi bruker kosebukser o.l. en dag eller to i uka vi og da. Og sminke meg gjør ikke jeg hver dag, men ca 4 dager i uka tenker jeg, og det er de dagene jeg skal ut av huset. Men børste håret og eventuelt sette det opp gjøres stort sett hver eneste dag. Skal dog innrømme at jeg ofte har på meg kosebukser mens sambo er på jobb og ingen ser meg ;) Men skifter da før han kommer hjem, fordi jeg vet han hater de buksene.

Hehe. Ja, det er omtrent sånt forhold jeg også har til det. Jeg bruker også joggebukser og "myke" klær hjemme, men jeg lever ikke i det liksom :)
Jeg kan være treg med å få ordnet meg om morgenen, for jeg er nattevakt og ofte går jeg i svime når jeg står opp. Men jeg er alltid stelt til sambo kommer hjem også, fordi jeg synes det er hyggelig å gjøre det :)
Kan ikke helt skjønne hvorfor de her inne ser på meg som en ekstrem pyntedukke med trynet fullt av sminke så huden ikke får puste av den grunn...

Det har vel litt å gjøre med hvordan folk tolker det :) Jeg synes lite om å bruke daffeklær 5-6 dager i uka. Var nemlig en periode jeg alltid gikk i daffeklær med håret i tugge, og sambo gikk i en utrolig stygg joggebukse og en sliten t-skjorte... Etter et par-tre uker med det tok vi en prat og fant ut at vi skulle legge vekk den uvanen og ha på oss normale, hverdagslige klær de fleste dagene. Det setter vi begge stor pris på :)

Men! Vi bruker kosebukser o.l. en dag eller to i uka vi og da. Og sminke meg gjør ikke jeg hver dag, men ca 4 dager i uka tenker jeg, og det er de dagene jeg skal ut av huset. Men børste håret og eventuelt sette det opp gjøres stort sett hver eneste dag. Skal dog innrømme at jeg ofte har på meg kosebukser mens sambo er på jobb og ingen ser meg ;) Men skifter da før han kommer hjem, fordi jeg vet han hater de buksene. Og det gjør meg forresten ingenting, for jeg hater den gamle joggebuksa hans og! Ser ikke at det er noe større problem enn de som synes man er like fin i koseklær jeg? Alle har jo hver sine preferanser, og det har da ingenting med hvor mye man tenner på hverandre å gjøre, eller at man ikke er fin for partneren for det om. Jeg tipper mange heller vil se på partneren sin i en vanlig bukse og genser enn koseklær, selv om man synes begge deler er like greit.

Jeg bryr meg ærligtalt ikke om sambo går i joggebukse eller olabukse.. og han bryr seg ikke om jeg går i "vanlige klær" eller onepiece.. og sexlivet er det ikke noe galt i. syns det er bedre at han går i joggebukse enn olabukse faktisk. da har han det iallefall behagelig:)

*lmk88* skrev:

Og jeg ser virkelig ikke noen ufine kommentarer i denne tråden :/

Neivel. Da har vi ulik oppfatning av hva saklighet angår. Jeg synes det er mange som skriver "må være slitsomt å tenke på hvordan man ser ut hele tiden" "flaks for meg at mannen tenner på meg uansett" og "hjelp jeg er gal som går i pysj"...

Er ikke helt sånn jeg konverserer med voksne til vanlig. Men jeg ser jo at det nivået er vanlig her inne.

Back
Topp