Har du onepiece?

Niks.. Et mindre flatterende plagg skal man lete lenge etter.. Jeg ser at det sikkert er dritadeilig å gå med..! Og jeg HAR vurdert det, helt til jeg ser for meg meg selv i en sånn.. 

smash skrev:
Utrolig hva noen kan krangle om altså!:P

Ser flere skriver "sexy" flere ganger.. Er det noe dere er opptatt av? Å gå rundt å være sexy for mannen deres?

Hvis jeg skulle gått rundt i olabukser og sånn hele dagen, hadde jeg blitt GAL!
Værste jeg vet er trange klær!
Joggebukser og onepiece er det jeg går i for det meste:D
Kan fint gå i joggebukser og sånn på butikken, men ikke one piecen da..
Har en grense jeg også!:P

Også kan det vel også strengt talt diskuteres hvor flott en tights er i alle sammenhenger på alle mennesker :-P

Labambie skrev:

smash skrev:

Ser flere skriver "sexy" flere ganger.. Er det noe dere er opptatt av? Å gå rundt å være sexy for mannen deres?

Også kan det vel også strengt talt diskuteres hvor flott en tights er i alle sammenhenger på alle mennesker :-P

Ja, sant!:P

Da jeg var på europris å kjøpte meg onepiece her om dagen, kjøpte jeg med en til mannen min å:P
Og i går lå jeg i armene hans å så på film og spiste godteri!
Begge iført samme onepiece!:P
Hihi! Hadde aldri trodd jeg skulle få han til å gå med den, men jammen elsket han den!

smash skrev:

Da jeg var på europris å kjøpte meg onepiece her om dagen, kjøpte jeg med en til mannen min å:P
Hihi! Hadde aldri trodd jeg skulle få han til å gå med den, men jammen elsket han den!

Det hørtes jo bare helt utrolig koselig ut da emoticon

Nova85 skrev:

smash skrev:

Det hørtes jo bare helt utrolig koselig ut da emoticon

Ja, beste!:)emoticon

Labambie skrev:

smash skrev:

Eller om olabukser er sexy på noen som helst...

nei, men den ser veldig god ut!

Jeg har ikke, og kommer nok aldri til å kjøpe det heller :p

jeg har 2 .  en rosa og en stripete..
i går puttet jeg armen på onepiecen i do!!!! det er vel største bakdelen med dem.., at de må av for å gå på do :P

da jeg kjøpte den til meg, tok jeg med en til gubben og. trodde aldri i verden at han ville komme til å bruke den.. men han elsker den :P

han jobber natt og tar den på hver morgen når han kommer hjem :P han er jo så søt i den da ! haha.

han kunne heller ikke brydd seg mindre om hva jeg har på meg... eller hvordan håret mitt er ...
jeg giftet meg med bestevennen min. han har sett meg slik før vi ble sammen.. og visste hva han gikk til :P
er det ikke onepiece, så er det alikevel stallklær... hveeeeeeeeeeeeeeeeeeeer dag!!

Back
Topp