Har du onepiece?

smash

Forumet er livet
VIP
Har du det, og når bruker du den?
Bruker du den ute?

Jeg ELSKER onepice, og har 3 stk jeg bor inni:P
Var på europris i dag, og kjøpte 2 stk, og de er SÅÅÅÅÅÅ gode, så anbefaler de om du skulle ønske deg en:) Koster bare 149 kr å!

Jeg bruker de kun inne da, elsker å sitte å hekle/strikke, se tv ++ med onepice!

Nei, jeg har ikke. Har lyst på en nå til høsten å sitte å daffe i sofaen med :)

Har ikke, men vil ha... men da er jeg redd for at jeg kommer til å gå i den døgnet rundt

Japps, har hatt 2 stk men ene er ødelagt :) Bruker den kun inne.. Men det blir sjeldnere og sjeldnere at jeg bruker den.. 

Japps, har hatt 2 stk men ene er ødelagt :) Bruker den kun inne.. Men det blir sjeldnere og sjeldnere at jeg bruker den.. 

nussnøff skrev:

Da burde du dra på euripris!:)
De er sykt store i størrelsen da! Så hvis du er en M til vanlig, så må du ha XS.
Jeg bruker S/M til vanlig, og jeg drukner i den i str XS.

Har en fra cubus også, og den er ikke halvparten så god en gang!

Jeg har en, og den er digg <3
Bruker den kun inne, på hyttetur osv..

Når jeg går med den nå ser jeg ut som en teletubbie :D Magen er så rund :P

Happy Ending ? skrev:
Har ikke, men vil ha... men da er jeg redd for at jeg kommer til å gå i den døgnet rundt

Hehe, jeg bruker mine nesten døgnet rundt også!
Gikk til og med tur i nabolaget med bikkja, med onepiecen:P

Jeg har en :) Kjempe god til kalde dager inne i stua :) Meeeen! Jeg beveger meg ikke ut døra i en altså :p

nei. er redd jeg hadde sett ut som et vandrende telt da. :p

smash skrev:

De er sykt store i størrelsen da! Så hvis du er en M til vanlig, så må du ha XS.

Så bra at de er store i størrelsen. Da kan det jo være de har stor nok størrelse til meg da.

Maanda skrev:
Jeg har en, og den er digg <3
Bruker den kun inne, på hyttetur osv..

Når jeg går med den nå ser jeg ut som en teletubbie :D Magen er så rund :P

Haha :) Måtte flire litt nå altså :)

smash skrev:

nussnøff skrev:

Åh såpass. Jeg prøvde i xs på vero moda engang, og den druknet jeg i. Da kostet de jo litt mer, så da droppet jeg å kjøpe, men til 149kr så går jo det ann :) *tror jeg skal på europris en tur i morgen ja*

Vestlandstaus skrev:

smash skrev:

Så bra at de er store i størrelsen. Da kan det jo være de har stor nok størrelse til meg da.

De er veeeldig store i str. Går opp til str M. Og tipper en XXL eller noe ville passet den i str M.

smash skrev:

Happy Ending ? skrev:

Hehe, jeg bruker mine nesten døgnet rundt også!
Gikk til og med tur i nabolaget med bikkja, med onepiecen:P

Hehe... jeg måtte låne søstera mi sin, da jeg var blitt våt....
Den er blå, og så måtte jeg låne meg sko og... så da blr det blå sko....
Følte meg lite lur da jeg gikk hjem den dagen, traff på en del folk og

nussnøff skrev:

smash skrev:

nussnøff skrev:

Åh såpass. Jeg prøvde i xs på vero moda engang, og den druknet jeg i. Da kostet de jo litt mer, så da droppet jeg å kjøpe, men til 149kr så går jo det ann :) *tror jeg skal på europris en tur i morgen ja*

Ja, onepiece er ganske dyre, så blei så glad når de på europris var så billige! De er litt fòra inni også, så de er supergode og varme nå som høsten har kommet:)
Så har de samme til barn også, til 99 kr. Skal kjøpe samme til jentene, så er jeg og jentene like:P

For å være helt ærlig så synes jeg at onepice er noe man KUN kan bruke dersom man er under 4 år! Synes det ser helt latterlig ut på voksne

Har ikke, og kunne ikke tenke meg. Føler ikke for å se ut som en forvokst teletubbie. Ikke ment som en fornærmelse til de som har, kun min mening om plagget :)

glamaria skrev:
For å være helt ærlig så synes jeg at onepice er noe man KUN kan bruke dersom man er under 4 år! Synes det ser helt latterlig ut på voksne

Jeg er så glad jeg ikke bryr meg om hvordan ting ser ut, så lenge det er behagelig:)

Back
Topp