Har du onepiece?

jepp eg har onepice som eg kjøpte på cubus i fjord :) bodde i den når eg gikk høygravid :P såg litt på de fra europris og har tenkt å annskaffe meg ein, digg nå når høsten og vinteren nærme seg :) einaste som e dritt e at du må ta av heila deg for å gå på do hehe :P

Maanda skrev:
Hvilke farger har de onepiecen i på Europris? :)

Jeg kjøpte en der halvparten var grå og halvparten rosa, også kjøpte jeg en grå og grønn stripete.
Tror de hadde en som var helt blå også.

Jeg hadde, en fra HELT... Men så glemte jeg den igjen hos mamma, og hu har klart å kaste den... MAX irriterende for jeg likte den veldig godt...

pianøtt skrev:
jepp eg har onepice som eg kjøpte på cubus i fjord :) bodde i den når eg gikk høygravid :P såg litt på de fra europris og har tenkt å annskaffe meg ein, digg nå når høsten og vinteren nærme seg :) einaste som e dritt e at du må ta av heila deg for å gå på do hehe :P

Min hadde glidelås som gikk hele veien rundt :P så jeg kunne bare åpne bak på en måte for å gå på do.... gjorde det aldri da, men var ganske fancy

Ja jeg har en HELT-dress som er veeeeldig god Bruker den stort sett bare hjemme, men har luftet hund og kjørt bil til foreldrene mine i den

haha den hørtes genial ut me en rompeluke :P

Rekekreke skrev:
Jeg hadde, en fra HELT... Men så glemte jeg den igjen hos mamma, og hu har klart å kaste den... MAX irriterende for jeg likte den veldig godt...

Åå, så kjedelig! Genialt at glidelåsen går helt rundt da! Aldri sett det før!

Har aldri hatt noe slikt, og kommer heller ikke til å skaffe meg det

nei ,men ikke fordi jeg ikke vil . Men fordi at jeg er såpass stor at jeg bare hadde sett ut som en ball *fniiiis*

Ikke om det snør i helvete engang

JA jeg har en. En knæsj tosa en som jeg brukte da jeg var høygravid (fikk av mamma). Den passer så absolutt ikke nå og jeg bruker den aldri. Digg plagg, men ser ikke pent ut :p kjekt å ha når man er syk og sånn da, men syns det er irriterende å måtte kle av seg "genseren" for å gå på do :p

Kleo79 skrev:
Har ikke, og kunne ikke tenke meg. Føler ikke for å se ut som en forvokst teletubbie. Ikke ment som en fornærmelse til de som har, kun min mening om plagget :)

Må si meg enig her.

Nope, og ikke kommer jeg til å kjøpe en heller. Jeg bruker en tights som kosebukse hjemme eller til å slå plen i etc.

Nei det har jeg IKKE. Det er ikke helt min greie samme hvor daffete jeg måtte føle meg og jeg hadde sett alfor "wannabe fjortis" ut også. 

Rekekreke skrev:

pianøtt skrev:

Min hadde glidelås som gikk hele veien rundt :P så jeg kunne bare åpne bak på en måte for å gå på do.... gjorde det aldri da, men var ganske fancy

Er vel en twopiece det?

Har 2 stk fra Stormberg som jeg elsker ja brukes selvfølgelig kun inne for de er virkelig ikke lekre egentlig

Jeg har ikke de typiske onepiece'ene som selges her.
Jeg har fra Primark. Størrelse 13 år passet meg best
Rosa med sauer på også er hele i fleece. Helt nydelig å ha på seg!

Back
Topp