Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er veldig fristet til å kjøpe en fordi den sikkert er superbehagelig! Men jeg vet med meg selv at jeg mest sannsynlig kun ville brukt den et par timer på morgenen, som en morgenkåpe, eller hvertfall vært skiftet til vanlige klær innen sambo kom hjem fra jobb. Vi har en avtale om å ikke vasse rundt i koseklær hele tiden, det er unødvendig og fjerner noe av sexlysten hvis det er hver dag. For det er viktig at partneren ikke går rundt i klær du synes ser horrible ut hele tiden.Mazter skrev:
Nova85 skrev:
filledokka skrev:
Flaks for meg da som har en kjæreste som tenner på meg uansett:) Han syns det er flott at jeg ikke bruker sminke hver dag for da syns han at jeg blir ekstra fin de gangene jeg sminker meg. eller så blir det litt hverdagslig.. Syns ikke å ikke sminke seg og bruke "stygge klær" kan sammenlignes med å gå opp 30 kilo og slutte å trene. Det er jo faktisk ikke bra for kroppen din.
Ja det synes jo kjæresten min også. Det er forskjell på hverdagssminken min og festsminken :) Bruker knapt noe til daglig, kun 1 lag maskara og strek. Til fest bruker jeg øyeskygge og leppestift osv. Litt mer liksom.
Jeg tror ikke jeg kan gjøre noe for å få typen min til å ikke tenne på meg, hehe. Men jeg synes likevel det er viktig å vise at man bryr seg nok til å ta vare på seg selv for den man er sammen med. Men man er jo forskjellige :)
Men dette sporet jo helt av så er tydelig at flere føler seg truffet. Blir jo såå nærtagne og på grensen til ufine i forsvar. Jaja.
filledokka skrev:
Å ta vare på seg selv har jo ingenting med om man går med håret i en strikk og går i onepiece.. er jo ikke bra for huden med sminke hver dag og det er ikke bra for håret med hårspray og shit..
filledokka skrev:
Jeg tar meg på ingen måte nær av hva du sier, men det gjorde jo tydligvis du.. bare sliter med å skjønne tankegangen. Du kan ikke bruke onepiece fordi det ikke er et pent plagg? Syns det er litt for mange som er litt for fine på det liksom. samma åssen det ser ut vel det er jo digg å gå med?
Nova85 skrev:
Jeg kjenner INGEN som bruker daffeklær hver dag.. Da er det ett fenomen som ikke finnes her jeg bor*lmk88* skrev:
Ikke i min omgangskrets heller. Men jeg vet om noen som bor i sånne daffeklær, til og med når de drar i butikken. Og det er ikke sprekt.
Nova85 skrev:
Jeg kjenner INGEN som bruker daffeklær hver dag.. Da er det ett fenomen som ikke finnes her jeg bor*lmk88* skrev:
Ikke i min omgangskrets heller. Men jeg vet om noen som bor i sånne daffeklær, til og med når de drar i butikken. Og det er ikke sprekt.
filledokka skrev:
Nova85 skrev:
En gang gikk jeg i butikken i pysj![]()
Hjelp jeg er gal!
Labambie skrev:
filledokka skrev:
Nova85 skrev:
En gang gikk jeg i butikken i pysj![]()
Hjelp jeg er gal!
Oida! Da tente nok ikke mannen din på deg altså.
Hva er gjennomsnittsalderen i denne tråden egentlig?Nova85 skrev:
Selv om dere er uenige eller synes jeg er for "formell" for deres smak i klesveien så er det vel unødvendig å bli så ufine? Jeg går jo ikke direkte i angrep på noen av dere, men snakker generelt om det å gå i daffeklær dag ut og inn.
Mazter skrev:
Det har vel litt å gjøre med hvordan folk tolker det :) Jeg synes lite om å bruke daffeklær 5-6 dager i uka. Var nemlig en periode jeg alltid gikk i daffeklær med håret i tugge, og sambo gikk i en utrolig stygg joggebukse og en sliten t-skjorte... Etter et par-tre uker med det tok vi en prat og fant ut at vi skulle legge vekk den uvanen og ha på oss normale, hverdagslige klær de fleste dagene. Det setter vi begge stor pris på :)
Men! Vi bruker kosebukser o.l. en dag eller to i uka vi og da. Og sminke meg gjør ikke jeg hver dag, men ca 4 dager i uka tenker jeg, og det er de dagene jeg skal ut av huset. Men børste håret og eventuelt sette det opp gjøres stort sett hver eneste dag. Skal dog innrømme at jeg ofte har på meg kosebukser mens sambo er på jobb og ingen ser meg ;) Men skifter da før han kommer hjem, fordi jeg vet han hater de buksene.
Det har vel litt å gjøre med hvordan folk tolker det :) Jeg synes lite om å bruke daffeklær 5-6 dager i uka. Var nemlig en periode jeg alltid gikk i daffeklær med håret i tugge, og sambo gikk i en utrolig stygg joggebukse og en sliten t-skjorte... Etter et par-tre uker med det tok vi en prat og fant ut at vi skulle legge vekk den uvanen og ha på oss normale, hverdagslige klær de fleste dagene. Det setter vi begge stor pris på :)
Men! Vi bruker kosebukser o.l. en dag eller to i uka vi og da. Og sminke meg gjør ikke jeg hver dag, men ca 4 dager i uka tenker jeg, og det er de dagene jeg skal ut av huset. Men børste håret og eventuelt sette det opp gjøres stort sett hver eneste dag. Skal dog innrømme at jeg ofte har på meg kosebukser mens sambo er på jobb og ingen ser meg ;) Men skifter da før han kommer hjem, fordi jeg vet han hater de buksene. Og det gjør meg forresten ingenting, for jeg hater den gamle joggebuksa hans og! Ser ikke at det er noe større problem enn de som synes man er like fin i koseklær jeg? Alle har jo hver sine preferanser, og det har da ingenting med hvor mye man tenner på hverandre å gjøre, eller at man ikke er fin for partneren for det om. Jeg tipper mange heller vil se på partneren sin i en vanlig bukse og genser enn koseklær, selv om man synes begge deler er like greit.
*lmk88* skrev:
Og jeg ser virkelig ikke noen ufine kommentarer i denne tråden :/