Har dere gått opp mye til nå?

15+0 i dag og opp 5 kilo :wideyed:
Er det bare jeg som hever som en brøddeig??!
 
Uff "bra" det er fleire som går opp. Har følt meg litt aleine ;-) Dei fleste som har posta her, skriver at dei har gått ned mangen kg. Eg er i uke 15 og har gått opp 4kg.
 
Jeg veide meg ikke før første svangerskapskontroll og har gått opp 800 gram siden. Er to og en halv uke siden nå :) er 14+3 i dag. Jeg følte meg slankere i starten enn jeg vanligvis gjør, men kan ha vært fordi jeg ikke spiste mye fos og drakk mye brus så den vanligvis så oppblåste magen var relativt flat :p
 
Har ikke veid meg siden første kontroll i uke 11. Kan ikke ha gått opp mye da jrg bare har pirket i maten siden jeg ble gravid. Knekkebrød, te og en barneporsjon med middag samt kanskje litt chips/kjeks - stort sett det som har gått inn siden starten... er 16+5 idag.
 
Har ikke veid meg siden første kontroll i uke 11. Kan ikke ha gått opp mye da jrg bare har pirket i maten siden jeg ble gravid. Knekkebrød, te og en barneporsjon med middag samt kanskje litt chips/kjeks - stort sett det som har gått inn siden starten... er 16+5 idag.
Er du kvalm? Eller er det matlysten som er på bånn?
Jeg har det også slik. Er 14 uker i morgen da
 
Uke 15+1 og ligger nå 1 kg under startvekt..
 
Har gått opp 3 kg og er i uke 14. Fornøyd med det, spiser så ekstremt mye til middag om dagen + har helt sluttet å trene fordi jeg har vært så sliten. Sist gikk jeg opp nesten 25 kg, selv om det gikk fort av igjen, så håper jeg på mindre denne gangen:).
 
Nå har det blitt ca 4 kg opp for meg. 17 uker.:)
Lå lenge på +2 kg, men de siste ukene har det virkelig skutt fart på vekta.:)
 
Forsatt -10 kg 16+1
 
15+3, opp 1 kg. Nå går det i hvert fall den rette veien (som jeg kan kalle det for en gangs skyld). :)
 
18+ 5 og har gått opp 8 kg:wideyed:
 
Back
Topp