Har dere gått opp mye til nå?

Står helt likt enda. :) har ikkje stor matlyst enda. Har ikkje gått opp mer en baby vekt å fostervatn å det som hører til baby med de andre 3 så blir spennende å se :)
 
Opp 2 kg, er 11 uker i dag ;)
 
12uker og ned 4,5kg.. Matlysten begynner å ta seg opp, men går fortsatt mye i knekkebrød med hvitost ;)
 
Åå gjør det, så deilig for deg da<3, hvor langt er du på vei?
Jeg er 12+1, ingen endring enda..:-o

Ja, utrolig deilig.. Eneste kjedelige er at halsbrann har tatt over for den ekstreme kvalmen, men tørr påstå at det er litt bedre.. Men vekta mi fortsetter desverre å gå ned, for fortsatt vanskelig å få i meg nok mat
Håper virkelig det letter for deg snart..❤️

Vi er akkurat like langt på vei jeg er også 12+1 i dag
 
Ja, utrolig deilig.. Eneste kjedelige er at halsbrann har tatt over for den ekstreme kvalmen, men tørr påstå at det er litt bedre.. Men vekta mi fortsetter desverre å gå ned, for fortsatt vanskelig å få i meg nok mat
Håper virkelig det letter for deg snart..❤️

Vi er akkurat like langt på vei jeg er også 12+1 i dag
Matlysten helt på bånn, ikke sant?
 
Matlysten helt på bånn, ikke sant?

Ja, har ikke noe særlig matlyst, men blir sulten.. Er det som er så frustrerende.. Og når jeg sida spiser noe er det ikke tilfredsstillende i det hele tatt, maten ligger som en klump i magen og halsen og det brenner i hele halsen og jeg gulper konstant.. Isj
Med deg da?
 
Ja, har ikke noe særlig matlyst, men blir sulten.. Er det som er så frustrerende.. Og når jeg sida spiser noe er det ikke tilfredsstillende i det hele tatt, maten ligger som en klump i magen og halsen og det brenner i hele halsen og jeg gulper konstant.. Isj
Med deg da?
Off. Jeg har ikke halsbrann, *bank i bordet*, men mat er et onde. Det tærer på psyken :'(
 
Uke 12+3 og 7 kg ned
 
15,5 uker og opp 2 kg. Magen er plutselig kommet litt mer opp og er nå synlig. Større bryst. Starter å se gravid ut :)
 
Back
Topp