Har dere gått opp mye til nå?

12+4 og endelig tilbake til normalvekten igjen etter mange uker med kvalme. Føles så deilig!! :) Har en enorm mage nå da!
 
12 uker og ned 6 kg... Har virkelig ikke noe å gå på fra før, så håper at kvalmen gir seg snart slik at jeg kommer opp igjen :/
 
Nå er jeg snart på startvekta igjen. Føler jeg legger på meg fort nå som den verste spyinga har gitt seg.
 
14 uker og -1.5kg..
 
12+1. Gått opp 1-2 kg
 
Går bare nedover her.. -7 kg nå.. er 13+1 i dag. Håper kvalmen snart gir seg..
 
Uff sier jeg bare nå... Uke 15+3 å 3 opp .. Men akkurat i dag føler jeg det er mye mere. Har nemlig prøvd kjoler mine å kun 1 passet :eek: sukk .. Men heldigvis som min far sier jeg trenger jo bare 1 :p
 
Det er kjekt å sjå andre i forhold til meg sjølv, likevel trur eg det med når ein går opp og kor mykje er veldig ulikt. Etter det eg har forstått går nåken opp ein del tidlig i svangerskapet, medan andre mykje på slutten eller jevnt. Trur ikkje eg hadde stressa, dersom det ikkje er mykje heilt tida..
 
Etter 14 uker er vekta der den startet. Jeg har ikke strevd med kvalme eller sterk matlyst, og har trent normalt, så jeg vil tro dette er omtrent som forventet, siden småen ikke utgjør betydelig vekt enda.

Vekta har forsåvidt svingt 1 kg ned og 2 kg opp (selv om jeg har målt på morgenen hver dag) - det virker som vekta har mye å gjøre med væskebalansen. Jeg har hatt mulighet til å måle et par ganger, og det svinger fort over en liter (kg) fra dag til dag.
 
Har endelig lagt på meg 2 kg igjen! :) Hyperemesis har gjort til at jeg mistet 10 kg, så var litt glad for å se at ting begynner å blir bra! :)
 
Back
Topp