Har dere gått opp mye til nå?

Uke 22 og 7 kg opp. Føler meg tung :(
 
Uke 25 og opp 10 kg..
Føler meg kjempe stor og tung, har aldri vært så tung før.. selv om legen min mener det er bra, for han syntes jeg hadde litt for lav BMI ved inngangen av svangerskapet. .
 
25+2 og opp 6-7 kg
 
27 uker i morgen og 15 kilo opp :wideyed: har lagt på meg mellom 20-25 kilo alle 3 svangerskapene, så blir vel det samme denne gangen også tenker jeg. veide litt mer den gangen her, enn jeg gjorde de andre gangene da, men ser ikke ut som det har noe betydning:p
 
Her skjedde det ganske lite med vekta de første 4 månedene, men så har den klatret jevnt ca uke 18-24. Straks uke 24 nå, og ca 5 kg opp.

Nå er jeg spent på om det stemmer at det er størst vekst i uke 18-24, og at det roer seg de neste ukene.
 
24+5 og opp 3,4 kg ;) Vekta har såvidt beveget seg oppover, og sist jeg veide (for en uke eller to siden?) meg var det 1,5 kg opp. Så jeg stokk nesten litt nå, hehe! Helt i orden, og jeg bryr meg ikke om kiloene - ble bare litt overrasket over endringen ;)
 
Uke 24+2 idag, og gått opp 5kg. Er fornøyd med det! Prøver å passe på litt denne gangen, gikk opp 30kg forrige svangerskap, til tross for hyperemesis...!
 
Vekta hopper mye syns jeg, men går gradvis opp hele tiden nå. Var plutselig passert 66 kg nå i kveld og da har det blitt 10 kg opp gitt. 2 kg på 2 siste uker da.:p
25+5.:)
 
Back
Topp