Har dere gått opp mye til nå?

24+1, 5kg
 
5 kg nå...veide rett etter vi kom fra ferie, da var det 7, men 2 har heldigvis forsvunnet...regner med det blir noe mer framover, husker sist kom velta rasende på de siste ukene...27+ 3 i dag...
 
25 uker, gått ned litt igjen så nå er det "bare" 4kg opp.
 
Uke 26+2 og opp 7 kg :)
 
Det går opp og ned :p men ligger på samme vekt som før grav. Gikk ned 3 kg, de har jeg gått opp igjen! Men tror det er mest pga feriegodteriet :eek:
 
25+6 og opp 3 kg :)
 
Veide meg igår og var da 27+1 - Opp 2,3 kg.
Jeg tror nok mest grunnen til det er at jeg trente aktivt tung styrke daglig frem til jeg ble gravid. Har ikke vært i form til å trene så mye lengre pluss jeg får i meg alt for lite mat. Det meste av muskler er borte = lav oppgang i vekt.
Sist svangerskap gikk jeg opp 15 kg - dette var før jeg ble aktiv med trening
 
Var på 24 ukers kontroll på mandag og jeg har gått ned 4 kg. 2 kg mindre enn før jeg ble gravid! Men mål av livmor osv var helt fint, så det er ihvertfall bra :)
 
Jeg går inn i min uke nr 29 imorgen! Har fremdeles bare gått opp 4 kilo, blir nesten helt stresset av at jeg ikke har gått opp mer! For all del er super Happy at kiloene ikke raser på meg, men tenker om det er bra for han i magen at jeg ikke legger på meg noe særlig! Å jeg leste at det er mellom uke 20 og 30 man legger på seg mest?
 
Uke 24 opp 8 kg
 
Back
Topp