Har dere gått opp mye til nå?

Jeg går inn i min uke nr 29 imorgen! Har fremdeles bare gått opp 4 kilo, blir nesten helt stresset av at jeg ikke har gått opp mer! For all del er super Happy at kiloene ikke raser på meg, men tenker om det er bra for han i magen at jeg ikke legger på meg noe særlig! Å jeg leste at det er mellom uke 20 og 30 man legger på seg mest?

Ville tatt det heilt med ro.. Er nok mest vanlig i dei vekene, men ikkje alle går mest opp i den perioden. Så lenge du et sundt og får i deg nok, har babyen det bra. Har nett gått opp til 2 kg totalt (var normalvektig før svangerskapet). Har heldigvis vore gravid før, så eg veit at den lille har det bra, og at slik er mine svangerskap. Er jo lett å lure om alt er bra, men det nok. Som nevnt før er jo symfysemål tegn på om babyen veks ;-)
 
Herregud er det bare jeg som har gått opp mye?? Er 28+2 og gått opp 13 kg!! Har fått en del vann som veier:/
 
.
 
Last edited:
Herregud er det bare jeg som har gått opp mye?? Er 28+2 og gått opp 13 kg!! Har fått en del vann som veier:/

Ikke bare deg! Veide meg på mandag, da var jeg 26+4, og vekta viste 13 kg opp!
 
29+0 og er tilbake på startvekt før graviditeten. Har spist litt usunt hele uka!
 
Uke 28 og 5 kg opp
 
28 uker idag, opp 3,6 kg :)
 
Uke 28 og 8 kg opp.
 
Back
Topp