Har dere gått opp mye til nå?

Så mye vann i kroppen... er snart på start vekten min igjen :( gikk ned 12, å nå er snart alt tilbake, å det bare på 2,5 uker!!!! :-O
 
20+3 og 5 kg opp:)
 
Litt off topic, men hormonella raser når plutselig en dame sier: du har lagt deg ut en del etter du ble gravid, kan jeg se! Jeg: "for guds skyld, jeg har gått opp 2 kg i uke 20..." Hun: "ja kunne tenke det, ser det på deg..." Hallooo?
 
Litt off topic, men hormonella raser når plutselig en dame sier: du har lagt deg ut en del etter du ble gravid, kan jeg se! Jeg: "for guds skyld, jeg har gått opp 2 kg i uke 20..." Hun: "ja kunne tenke det, ser det på deg..." Hallooo?


Åhhh, kjære vene!! Blir gal av sånne som skal kommentere hele tiden. 2kg er jo ingenting, og uansett er det ingen som har noe med det!
Sist jeg var hos legen sa helsesekretæren: "Ja, det er ikke lenge før nå"? Jeg: "Eh, det er ikke før november". Hun: "...Å, du bare ble så fort stor"... Vel, er ikke akkurat SÅ stor....
 
Fytti, og så fra helsepersonell, det er jo enda verre! De burde vite bedre! Det gøye er å komme med en bemerkning tilbake med en gang, men blir ofte så satt ut at jeg ikke får ut så mye...
 
20+6 og opp 3 kg
 
8,2 kg nå i uke 20. Veide 60 fra før og var normalvektig. Føler meg som en strandet hval allerede nå, men det hjelper ikke med denne varmen akkurat...
 
Føler jeg har esa ut de siste ukene :(
Er 20+5 og har gått opp 11 kg!!!

Greit at puppene er blitt gigantiske, men er ikke 5,5 kg i hver av de akkurat :p

Håper vekta vil roe seg litt ;)
 
Er min fjerde Dalsfrua :) men føler virkelig ikke det er pga feil mat. Nå er magen stor og puppene gått fra b til e!
 
23+4, og 3 kg opp...ikke så verst egentlig, sist hadde jeg gått opp ca det dobbelte i samme uke, samt startet 5 kg tyngre enn denne gangen :)
 
Back
Topp