Har dere fortalt andre om graviditeten og hvilke reaksjoner har dere fått?

Inviterte fire gode venninner med mannfolk for å fortelle det neste helg. Ingen får til å komme :(
Jeg vil jo se ansiktet deres når jeg forteller dem det. Dumme ferietid :p

Fortalte d til svigers i går:p vi kjøpte ei kake på bakeriet i siste liten, ba dem skrive termin datoen på.. Men datoen ble ikke så stor på kaka, så man måtte liksom se litt etter :p

Så når vi kom til dem i går satt de ute å solte seg. Sambo satte kaka ute på bordet og ba mora lese hva som sto på kaka. Hun begynte å lese hva som sto på kake emballasjen ".... Bakeri, aprikos.." Hahah :p han måtte be henne lese på selve kaka.. Hun leste datoen saaaakte som om hun ikke skjønte noe.. " 2017.. Er d noe som skjer da? Hva skjer da?" Så bare svigefar satt der å gliste.. Han hadde skjønt d og satt bare å ventet på at hun også skulle fatte d :p så sambo måtte bare si at vi var med barn :p

D blei stille.. Husker ikke helt va hun sa.. Hun gikk inn for å lage mat. Men når hun kom ut igjen så tror jeg hun hadde fått tatt d over seg. For da begynte hun å snakke om at hun ville ikke kalles bestemor.. For d hørtes så gammelt ut, mor var bedre :p så ble d mer og mer snakk :)

Vi var på besøk hos svigers, og svigermor har alltid sagt hun skal slutte å røyke når hun blir bestemor. Samboer tok røykpakka og gjemte den, senere kastet han den i fanget hennes og sa at hun hadde 8 mnd å slutte på (fortalte det rundt uke 4). Hun bare lo, så når jeg skjønte at hun ikke hadde forstått det, sa jeg "den tok hu ikke" og da spratt hu opp og begynte å gråte, hun ble så glad :)

Svigermor har visst snappet om at hun skal bli bestemor igjen, så ryktet hadde kommet fram før oss da vi leverte guttungen til sambo til moren :p

Har sendt pakke til familien min som bor sørpå. Kopp til faren min, stemor å en liten babylue til lillesøsteren min!

Fortalte dem at d var en sverige gave etter ferien og at de må åpne den sammen.. Så er bare å vente på en tlf sørfra :p

Her fortalte vi det til foreldrene mine og svigerforeldrene bare noen dager etter positiv test. Dette med tanke på at støtte og noen å prate med er alltid godt å ha uansett om det går bra eller ikke. Alle ble kjempeglade. :happy:
Nærmeste leder snakket jeg også med i fall jeg trengte tilrettelegging eller hensyn ifm kvalme osv. Glad på våre vegne hun og. :-)

Ellers har kommende storebror, broren min+kjæreste og svigersøster+kjæreste fått vite for ca. par uker siden og de gleder seg veldig.

Etter 12 uker så er det egentlig ikke noe hemmelighet lenger heller. :p Tar det opp på jobben når vi er tilbake fra ferie om en ukes tid tenker jeg.

Ellers et par venninner som har fått vite det og begge ble kjempeglade. :cat:

Veldig bra respons på jobb i går og i dag :D
De har allerede kommet med forslag på navn. Tullenavn selvfølgelig :p
Mini er nå kjent som pumpum på lageret :p

Back
Topp