Har dere fortalt andre om graviditeten og hvilke reaksjoner har dere fått?

Februar?

Forumet er livet
Jeg har fortalt det til ei venninne og hun ble kjempeglad. Fortalte det til mamma i går og hun lurte på om jeg kunne ha innbilt svangerskap
 
Jeg har fortalt det til ei venninne og hun ble kjempeglad. Fortalte det til mamma i går og hun lurte på om jeg kunne ha innbilt svangerskap

Mamma fikk vite det tidlig, da jeg ble 100 % sykemeldt tidlig. Vi har mistet flere ganger tidligere- så denne gangen tar jeg livet meget med ro og har behov for at de nærmeste vet hvorfor.
Ellers har jeg ei venninne og sjefen på jobb som vet.
Alle reaksjonene har vært positive.
 
Har ikke sagt det til andre enn de på jobb pga ting jeg ikke kan utføre (røntgen og diverse).

(Snart får vår familie vite det :) skal si det nå i ferien, da alle er samlet :) Resten av verden får ikke vite før etter ul i sept tenker jeg. )
 
Vi er i uke 11 nå, og har sagt det til alle være venner og familie :) Har fått utelukkende positive tilbakemeldinger.
 
Jeg har fortalt det til ei venninne og hun ble kjempeglad. Fortalte det til mamma i går og hun lurte på om jeg kunne ha innbilt svangerskap
Hvorfor lurte hun på om det var innbilt? Hørtes ut som en negativ reaksjon :/
 
Kun fortalt det til en kollega (trenger noen å kunne "sutre" litt til. Har tenkt å fortelle til besteforeldre når det passer slik. Kanskje neste helg til mormor og så farmor i uka etter (vi skal på ferie med mormor).
Sist hadde jeg med mormor på TUL da mannen ikke kunne, og tenkte at jeg skulle invitere med Farmor denne gangen :) Dele på det.
 
Skulle fortelle en venninne hun gjettet det selv.. Hun var ikke overasket..
 
Fortalte til ei venninne og hun ble så glad at hun begynte å gråte :)
Nestsjefen ble veldig glad og irritert for at jeg ble 50% sykmeldt. Mest glad selvfølgelig, men med ferietid og sykmeldt sjef så hjalp det ikke på stressnivået hans :p
Samboer forsnakket seg til en kompis på fisketur og bare positivt :)

Våre foreldre vet ikke enda, men regner med pappa kanskje begynner å grine når han får vite det :p kanskje mamma og.
Svigers blir nok kjempeglade de og :D
Gleder meg til å fortelle alle.
Pappa reiser til Lanzarote jan-april. Så han skal få en flaske musserende med lappe om å åpne etter nærmere beskjed februar 2017 :D
 
Fortalt det til de jeg føler bør vite det. Har hatt senaborter tidligere, så greit at noen få utvalgte vet det i tilfelle det skulle skje denne gangen også.
 
Har fortalt det til noen få venner. Og datteren min :) alle ble veldig glade :) gidder ikke si det til foreldre ennå ,siden det går gått skeis tre ganger tidligere.
 
Ja det synes jeg også. Kan vel være min alder og at vi allerede har tre barn
Vi har to fra før, og jeg har en mor som syns det er nok. Så ikke veldig positiv tilbakemelding der. Men hun får bare styre på, de andre som har fått vite har bare gitt positive tilbakemeldinger.
 
Fortslte det til de nærmeste med en gang, (besteforeldre og oldeforeldre+søsken). Pga at jeg spiller håndball og er keeper og kan dermed ikke spille, så måtte jeg si det til trener og laget.. Så da måtte det bli tidlig denne gang :)
 
Jeg har fortalt det til mamma hun ble kjempeglad. Hun kunne ikke fatte at hun var så heldig (mitt 3.)
Også fortalte det til bestevenninnen min, hun er alltid så vanskelig å skjule ting for ;)

Resten av verden venter jeg litt med. Føler kanskje ikke at alle blir like begeistret når det er tredjemann, men så langt er jeg positivt overrasket
 
Har sagt det til mine foreldre og min lillebror, sambo sine foreldre og lillebror. De på jobben vet det (de jeg jobber tettest med) og noen venner. Bare gode reaksjoner her:)
 
De få jeg har fortalt det til har blitt veldig glade. Venter med å fortelle det til flere, slik at 3 åringen vår kan fortelle det til de. Når 3 åringen får vite det er det jo offentlig :')
 
Her vet nesten alle vennene det allerede, mannen sliter litt med å holde tett han gleder seg sånn :p men har utelukkende fått positive tilbakemeldinger, venner har alt kjøpt gaver og har planer om å feire når vi bikker 12 uker :p de er kjempe glad på våre vegne :)

Foreldrene våre gleder seg, mamma får sitt første barnebarn så hun er helt i hundre :p
 
Back
Topp