Mamma-03-06-13-17
Forumet er livet
Kommer til å publisere det for venner og resten av familien i løpet av uka :-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke glede seg for mye? Jeg syntes det er bedre og eventuelt bruke tid på å glede seg. Å gå rundt å bruke energi på å være negativ til en sak som like gjerne kan ende godt som vondt virker for meg veldig unødvendigEr en del som vet det. Er 11+1,og har fått litt forskjellig tilbakemeldinger. Noen mener vi ikke må glede oss for mye siden vi har mistet tre ganger før. Også har du de som er overlykkelige
Ikke glede seg for mye? Jeg syntes det er bedre og eventuelt bruke tid på å glede seg. Å gå rundt å bruke energi på å være negativ til en sak som like gjerne kan ende godt som vondt virker for meg veldig unødvendig
Vi har også noen som tenker det samme i forbindelse med at vi har mistet før. Jeg tror det er deres måte å være glade i oss - og den lille, men at de er redde for at vi skal måtte oppleve et slik tap på nytt.Er en del som vet det. Er 11+1,og har fått litt forskjellig tilbakemeldinger. Noen mener vi ikke må glede oss for mye siden vi har mistet tre ganger før. Også har du de som er overlykkelige
Vi har også noen som tenker det samme i forbindelse med at vi har mistet før. Jeg tror det er deres måte å være glade i oss - og den lille, men at de er redde for at vi skal måtte oppleve et slik tap på nytt.
Sånn var det her også.. hadde kjøpt et krus som det står verdens beste bestemor og Ga til svigermor sist hun var på besøk.. ble litt klein stemning, ikke noe Gratulerer og hun presterte å si at det kom overaskende på.. Da kjøpte jeg og samboeren hus I april I fjor og stasjonsvogn I februar I år, hvem som helst så den komme liksom☺ Greit nok at vi bare hadde vært sammen I 4 måneder før vo kjøpte hus altså, men nå har vi vært sammen I 1år og 7 måneder så dette er noe vi virkelig vil ☺ Fikk desverre et litt annet syn på svigermor etter den hendelsen...Satt faktisk med samme følelsen selv angående svigerforeldrene. Vi sa det, det ble litt rar stemning og dett var dett! Aner egentlig ikke hva de syns, men men... Tenker det blir litt annerledes med tida
Sånn var det her også.. hadde kjøpt et krus som det står verdens beste bestemor og Ga til svigermor sist hun var på besøk.. ble litt klein stemning, ikke noe Gratulerer og hun presterte å si at det kom overaskende på.. Da kjøpte jeg og samboeren hus I april I fjor og stasjonsvogn I februar I år, hvem som helst så den komme liksom☺ Greit nok at vi bare hadde vært sammen I 4 måneder før vo kjøpte hus altså, men nå har vi vært sammen I 1år og 7 måneder så dette er noe vi virkelig vil ☺ Fikk desverre et litt annet syn på svigermor etter den hendelsen...