Har dere fått noen tegn?

Har termin i morgen, å har ikke hatt noen tegn.... Men i hele dag har jeg vært utrolig uvel, utslitt og kvalm.. Sovet mye! Kan det vær et tegn?
 
Her er det veldig lite tegn, kynnere som har blitt mer ubehagelig, nedpress og helt vilt mye aktivitet i magen=) ser for meg å gå over, bare 39+2. Gikk over forrige gang men da hadde jeg masse vondter flere uker i forveien. Ellers er jeg stuptrøtt dagen lang, og føler meg litt sånn øm i kroppen.
 
Fem timer med rier hvert femte minutt igår, som så stoppet.
Hatt maserier i tre uker, hver dag, så vi tenkte "endelig!!"
Men neeeida ;)

Fått noen like sterke som igår idag også, så krysser fingrene..
 
Termin idag... Har hatt veldige maserier med mye mensenmurringer igår og idag. Våknet natt til i går av vonde tullerier. I dag kommer det MYE slim, men ingen propp. Har innmari nedpress i halebeinet/rompa av alle ting! Aaargh... Jaja, termin kommer og går...
 
Er 40+2. Begynte i går kveld å få smerter i ryggen og nederst i magen som kommer og går. Hyppige kynnere og mye nedpress. Kroppen holder fortsatt på på samme viset i dag. Men det tar seg ikke opp.. Resten av slimproppen gikk i dag. Og så har jeg vært løs i magen i hele dag.
 
Last edited:
Er 40+2. Begynte i går kveld å få smerter i ryggen og nederst i magen som kommer og går. Hyppige kynnere og mye nedpress. Kroppen holder fortsatt på på samme viset i dag. Men det tar seg ikke opp.. Resten av slimproppen gikk i dag. Og så har jeg vært løs i magen i hele dag.

Helt det samme her! Har hatt akkurat de samme vondtene/tegnene de siste 4 dagene..;) men er bare 38+6 da..
Lykke til! :)
 
Maserier som avtar desverre...
 
Hadde en del tegn igår ganske likt som dere over her, men ingenting idag igjen.. hadde mens termin den 09. Og ul termin den 11.. håper bare jeg slipper en heel uke til, slitenjenteher..
 
Har maserier men dei avtar eller løs avføring å mye slim . Men ikke noe annet :/ er i uke 39 om 2 dager
 
NÅ da?? Vært hos jordmor og hadde 3 cm åpning, hodet endelig helt festet, løsnet masse hinner og slimproppen gikk rett etter. Masse kynnere nå og vondt i ryggen igjen. NÅ lille venn, nå kan du komme ;)
 
Jaa?:) skjer det noe?:)

Hatt vonde kynnere hele dagen, men er kynnere for de slipper taket når jeg beveger meg litt nå gikk nettopp resten av proppen med litt blod i og etter det har det vært ganske vonde tak rett og slett :) men husker liksom fra sist gang at jeg kjente veldig godt hva som var rier, så tror ikke det er rier ennå... Pakker litt i fødebagen og håper det blir kjempevondt snart :p
 
Hatt vonde kynnere hele dagen, men er kynnere for de slipper taket når jeg beveger meg litt nå gikk nettopp resten av proppen med litt blod i og etter det har det vært ganske vonde tak rett og slett :) men husker liksom fra sist gang at jeg kjente veldig godt hva som var rier, så tror ikke det er rier ennå... Pakker litt i fødebagen og håper det blir kjempevondt snart :p
Så spennende, masse lykke til! :happy:
 
Back
Topp