Har dere fått noen tegn?

Våknet nå med en så vondt kynner at jeg måtte puste meg igjennom den. Tok ikke tiden på den men den varte en godt stund, derfor jeg tenker det er en kynner. Den satt i ryggen og magen.
Når den ga seg blei jeg kvalm med mageknip og måtte løpe på do.
Spennende og se nå om det kommer flere tak.
Hadde sykt nedpress i hele går og baby var veldig aktiv.
 
I natt trodde jeg at fødsel var i gang. Hadde noe som minnet meg veldig om starten på rier i 3-4 timer før det gav seg. Var vel "bare" mensmurringer. Håper det tar seg opp igjen.
 
Etter en kjapp omgang i høyet igår kveld lå jeg med rier i 2-3 timer med ca 8 min mellom. Vonde og måtte puste meg gjennom de... Og så sovnet jeg :(
Er så leeeei av kynnere, falske rier og vondter alle steder!!
 
Våknet nå med en så vondt kynner at jeg måtte puste meg igjennom den. Tok ikke tiden på den men den varte en godt stund, derfor jeg tenker det er en kynner. Den satt i ryggen og magen.
Når den ga seg blei jeg kvalm med mageknip og måtte løpe på do.
Spennende og se nå om det kommer flere tak.
Hadde sykt nedpress i hele går og baby var veldig aktiv.
Når e termin?
 
Hvordan går det med dere? Blir det noe fødsel idag? ;)
Her har jeg rier, men de kommer sjelden og ikke regelmessig i det hele tatt :/ mister dog mer og mer av slimproppen hver gang jeg er på do så det er jo positivt. Da er i allefall en ting ute :p
 
Æ e så klar for å få ut frk her no. Men null nada tegn. Ska på st.olavs for ul å sjekk i mårra å kanskje bli sattigang pga komplikasjona forrige sv.skap og sv.diabetes no. Ønske mæ så ille at d ska start naturlig, mn ser ikke sånn ut. Gått med hæfti my kynnera siden uke 13 herre sv.skapet også. Føle mæ litt snytt, føle æ da kunna fått vorri litt moden no værtfall !!! Grrrr!
 
Æ e så klar for å få ut frk her no. Men null nada tegn. Ska på st.olavs for ul å sjekk i mårra å kanskje bli sattigang pga komplikasjona forrige sv.skap og sv.diabetes no. Ønske mæ så ille at d ska start naturlig, mn ser ikke sånn ut. Gått med hæfti my kynnera siden uke 13 herre sv.skapet også. Føle mæ litt snytt, føle æ da kunna fått vorri litt moden no værtfall !!! Grrrr!
Huff, høres ikke greit ut. Håper de ordner for deg på St.Olavs :) Jordmor som har henvist deg eller?
 
St.olavs som har fulgt hele veien pga at de kjenne historien fra sist, fikk beskjed å ringe med en gang æ va gravid! Kjæmpe oppfølging :) men no e æ leiiiii, krysse fingran for at igangsetting går smoooth.
 
St.olavs som har fulgt hele veien pga at de kjenne historien fra sist, fikk beskjed å ringe med en gang æ va gravid! Kjæmpe oppfølging :) men no e æ leiiiii, krysse fingran for at igangsetting går smoooth.

Lykke te! :) Ska også føde på St.olavs!:)
 
Masse slim med blod i. Murrer nede i magen. Springer å gjør nr to ofte.. Føler meg generelt uggen. Termin er IDAG!
Skjer det noe mer hos deg? Her er det vært helt dødt et helt døgn!!!! Blæææ!
 
Skjer det noe mer hos deg? Her er det vært helt dødt et helt døgn!!!! Blæææ!
Har ikke skjedd så mye mer.. Hadde noen tak med magevondt før jeg la meg. Våknet nå, har tydligvis fremdeles tak som kommer. Ikke veldig vondt, men kjenner de. Kommer med 6-10 min intervall. Prøver å sove litt mer, håper det tar seg opp!

Ufint at det har roet seg helt hos deg da. Du må prøve å sove å chille maks. Tror det er derfor jeg endelig er på gli.. Sovet masse og bare lagt på benken :p
 
Har ikke skjedd så mye mer.. Hadde noen tak med magevondt før jeg la meg. Våknet nå, har tydligvis fremdeles tak som kommer. Ikke veldig vondt, men kjenner de. Kommer med 6-10 min intervall. Prøver å sove litt mer, håper det tar seg opp!

Ufint at det har roet seg helt hos deg da. Du må prøve å sove å chille maks. Tror det er derfor jeg endelig er på gli.. Sovet masse og bare lagt på benken :p
Så spennende da! Da skjer det hvertfall litt action ;) heldige deg!!!!

Har ikke gjort noe annet enn å sove, være i ro, spist og da har det bare dabbet av mer:(
 
Så spennende da! Da skjer det hvertfall litt action ;) heldige deg!!!!

Har ikke gjort noe annet enn å sove, være i ro, spist og da har det bare dabbet av mer:(
Håper vertfall det skjer noe mer. Kjedelig å våkne av mensvonder og at magen strammer seg. Hvertfall hvis det ikke har noe for seg enda :p

Ååå. Klem! Håper det tar seg opp :)
 
Håper vertfall det skjer noe mer. Kjedelig å våkne av mensvonder og at magen strammer seg. Hvertfall hvis det ikke har noe for seg enda :p

Ååå. Klem! Håper det tar seg opp :)
Jo da! Hos deg skjer det ting nå ❤️ ;)

Takk! Jeg håper, men tviler ;)
 
Termin på mandag 20. Synes det er noe nytt hver kveld nå. Idag var den desidert værste, med noe jeg tror var vonde kynnere, magen ble helt hard og vondt i hele brystet samtidig! Kom i noen tak kanskje 3ganger på en time, så ikke noe mer? Ble så svett at jeg måtte rett i dusjen..
 
Back
Topp