Har dere fått noen tegn?

Mammatilnoah

Flørter med forumet
Flere som har fått noen tegn på at fødselen er rett rundt hjørnet? :)
Jeg hadde det, men dabbet av her, sitter igjen med bare nedpress, mensensmerter, brun utflod og fikk høre at jeg var moden og hadde 2 cm åpning når jeg var på sykehuset men har stoppet opp litt tror jeg.. :)
 
Jeg tror slimproppen min har gått over ett par dager nå. I dag hadde den også litt fersk blod i seg. Har hatt modningsrier og nedpress i 2 uker, men det skjer liksom ingenting! Er 39+6.

Fryktelig lei av å vente :(
 
Jeg tror slimproppen min har gått over ett par dager nå. I dag hadde den også litt fersk blod i seg. Har hatt modningsrier og nedpress i 2 uker, men det skjer liksom ingenting! Er 39+6.

Fryktelig lei av å vente :(

Ah det er forståelige, får håpe ting tar seg opp slik at det skjer snart! Lei av å vente jeg ogsåå, de trives litt for godt inni magen tror jeg hehe :)
 
38 + 1, ingen tegn egentlig :/
 
37+1..
Nedpress, vondt, kynnere.. Det som er normalt på slutten!
Hun kommer nok ikke med det første
 
Tror jeg har litt vonde kynnere, men disse er i såfall veldig uregelmessige. Kan gå flere timer mellom hver. Veldig nedpress og antydning til messmerter i lårene enkelte dager.
Er 38+4
 
37+6 Har menssmerter hver dag, både i rygg og mage, masse kynnere hele døgnet, kvalm enkelte dager og noe nedpress. Og ja, ikke minst; må løpe på do etter hvert måltid! :p
.. Så håper ikke jeg går over tiden ihvertfall..! ;)
 
37+6 Har menssmerter hver dag, både i rygg og mage, masse kynnere hele døgnet, kvalm enkelte dager og noe nedpress. Og ja, ikke minst; må løpe på do etter hvert måltid! :p
.. Så håper ikke jeg går over tiden ihvertfall..! ;)

Har det ganske så likt som deg nå egentlig, er ikke alltid jeg rekker å gjør ferdig ett måltid engang, haha uff :p krysset fingrene for at vi slipper det haha
 
Maserier, kynnere og mye nedpress og stikking. Kjenner en del vonde menssmerter til tider, ofte på natten. 39+1. Håper hun kommer litt før termin, men tørr ikke håpe :p Føler ikke disse vondtene fører til noe enda :(
 
Jeg har hatt sterke kynnere/maserier i 3 uker nå, ca 5 kvelder/netter i uka. Har siste dagene hatt veldig mye mer slim/utflod, mye stillinger i brystene og mensenmurringer i rygg og underliv/nedre del av magen samt nedpress HELE tiden. Hadde så tro på at det skulle skje i helgen, men jaggu tror jeg nok det er i allefall 10-14 dager igjen... Er 39+3 idag
 
Kun at kynnerne er blitt sterkere. Og nedpress. Føler på en måte det trykkes mot symfysen og halebenet.
 
Jeg har hatt sterke kynnere/maserier i 3 uker nå, ca 5 kvelder/netter i uka. Har siste dagene hatt veldig mye mer slim/utflod, mye stillinger i brystene og mensenmurringer i rygg og underliv/nedre del av magen samt nedpress HELE tiden. Hadde så tro på at det skulle skje i helgen, men jaggu tror jeg nok det er i allefall 10-14 dager igjen... Er 39+3 idag

Og idag har jeg vært i så god form at mannen har kommentert flere ganger hvor deilig det er at jeg er som jeg var for 5-6 mnd siden :p haha.. Blir nok overtid her ja!
 
Back
Topp