Har dere fått noen tegn?

37+1 her, ingen tegn så langt. Litt hyppigere kynnere noen dager og en del stikkinger bare, særlig når jeg går. Tipper det er flere uker igjen her!
 
Hyppigere kynnere og murringer. Om kvelden er kynnerene ofte litt vonde. Går over når jeg legger meg. Ellers lite tegn på at han skal komme.....
 
Null nada nix, trokke kroppen her noen gang har tenkt å starte noe som helst selv.... Come on !!!!!
 
Er så utrolig sprek om dagen. Forrige uke lå jeg rett ut og sov mange timer både dag og natt. Det er deilig å ha litt energi igjen :) føles nesten ut som adrenalinrush avogtil :p
I dag har jeg vært på do (avføring) 5!! Ganger allerede. Tegn?? Håper det!! Blir spennende å legge seg og våkner sikkert like skuffa i morgen tidlig :p haha
 
Ikke termin før 20 juni her. Føler magen har sunket litt, vet ikke om det er et tegn? Og at jeg har sjeldnere men kraftigere kynnere enn tidligere.
 
Jeg har også et par uker igjen, med skuffende få tegn. Synes nesten jeg har fått mindre kynnere..eller kanskje jeg bare har blitt så vant til dem. Men føler også magen har sunket litt.
 
Magen har synket. Kynnere stort sett hele dagen, minus noen timer i løpet av dagen om jeg er flink til å ta hensyn. Nedpress, mensmurringer, og stikninger nedentil. Er utrolig lei, håper jeg slipper å gå til termin 30 juni. Var ikke forberedt på at slike "plager" kunne oppstå så lenge før selve fødselen var et faktum(førstegangsgravid).
 
Magen har blitt rundere og sunket litt, men veit ikke om det betyr noe.
Har kynnere gjennom hele dagen, de fleste er ubehagelige, og hakket verre på kvelden. De siste par dagene har også korsryggen vært vond. Mye nedpress.
Blir spennede å se hvordan det blir fremover. 16 dager til termin.
 
41+2 - null tegn.
Er stygt redd jeg går 11 dager over termin denne gangen, ja. :shifty:
 
Slimproppen min gikk akkurat nå. Spent på om det er et tegn :p har hatt ekstra vondt i bekkenet i dag, og veldig overraska over å ha sovet sammenhengende natt til i dag (kan ikke huske sist det skjedde). Noen erfaringer angående slimproppen? :) er forresten 39+2
 
Slimproppen min gikk akkurat nå. Spent på om det er et tegn :p har hatt ekstra vondt i bekkenet i dag, og veldig overraska over å ha sovet sammenhengende natt til i dag (kan ikke huske sist det skjedde). Noen erfaringer angående slimproppen? :) er forresten 39+2

Min gikk for 16 dager siden, så det hadde ingenting å si for min del. Men har jo også hørt at endel mister den rett før vannet går/ fødsel starter.
Lykke til! ;)
 
Min gikk for 16 dager siden, så det hadde ingenting å si for min del. Men har jo også hørt at endel mister den rett før vannet går/ fødsel starter.
Lykke til! ;)
Ah, var noe sånt jeg kanskje tenkte. Er vel med dette som alt annet- veldig individuelt. Så man får vel bare smøre seg med tålmodighet og vente å se :) Dette fikk iallfall fart på pakking av fødebagen, Hehe;) lykke til til deg også!
 
Back
Topp