Har dere fått noen tegn?

Termin på mandag 20. Synes det er noe nytt hver kveld nå. Idag var den desidert værste, med noe jeg tror var vonde kynnere, magen ble helt hard og vondt i hele brystet samtidig! Kom i noen tak kanskje 3ganger på en time, så ikke noe mer? Ble så svett at jeg måtte rett i dusjen..
Åh sånn har jeg og hatt det i går kveld, kynner med vondt i brystet.. merkelig følelse!
 
Har hatt vonde sammentrekninger fra ca kl.2 inatt. Klarte ikke å fange opp alle for sovnet imellom noen av takene. Tenkte det kanskje det bare var maserier pga jeg har vert på blåtur med jobben. Og har ikke suttet så behagelig hele veien. Men nå når jeg var på do idag tidlig var det slim og blod som kom på papiret. Rekner med dette er slimproppen. Ser an hvordan de vonde takene utvikler seg hvertfall frem til ferjene begynner å gå.
 
AFA skrev:
Har hatt vonde sammentrekninger fra ca kl.2 inatt. Klarte ikke å fange opp alle for sovnet imellom noen av takene. Tenkte det kanskje det bare var maserier pga jeg har vert på blåtur med jobben. Og har ikke suttet så behagelig hele veien. Men nå når jeg var på do idag tidlig var det slim og blod som kom på papiret. Rekner med dette er slimproppen. Ser an hvordan de vonde takene utvikler seg hvertfall frem til ferjene begynner å gå.
Kjenner også en konstant følelse av å gjøre nr to :-/ Men kommer bare litt og litt om gangen. Kjenner jeg er rimelig trøtt nå, men får jo ikke til å sove noe særlig lenger. Burde man ringe jordmor uansett ved blod på papir?
 
Termin i morgen, ingenting enda hvertfall=p mye kynnere, og murringer. Ikke nok til at det er veldig ubehagelig, men nok til at man sover dårlig. Blir nok noen dager til. Termindatoen vil nok komme og gå denne gang også.
 
Kjenner også en konstant følelse av å gjøre nr to :-/ Men kommer bare litt og litt om gangen. Kjenner jeg er rimelig trøtt nå, men får jo ikke til å sove noe særlig lenger. Burde man ringe jordmor uansett ved blod på papir?
Sniker fra juli.krysser fingrene for at det tar seg opp for deg.alle mine tre fødsler har startet slik;) hvordan går det med deg?
 
  • Liker
Reactions: AFA
Sniker fra juli.krysser fingrene for at det tar seg opp for deg.alle mine tre fødsler har startet slik;) hvordan går det med deg?
Kjenner foreløbig en voldsom adrenalinfølelse. Kan liksom ikke skjønne at jeg er så våken etter å ha sovet så lite. Er ømt i magen så og si hele tiden og rier kommer jevnt. Men vet ikke om det er vondt nok. Bør vertfall ringe føden, for jordmor er ikke på vakt. Men kvir meg litt :-/
 
Kynnere hele døgnet, mn det har jeg hatt siden uke 13! Kjenner de kanskje bittelitt i ryggen ikveld men tror det bare er ryggen som er litt sliten etter å ha gått en del i dag. Termin i morgen, vil føde nåååå. Blir satt igang onsdag om hun ikke kommer før. Vil at det skal skje naturlig før :(
 
Lykke til LHH.

For min del kom termindatoen, og gikk.. Våknet like gravid idag. De tre siste kveldene har jeg hatt modningrier, sånne puslete greier som bare dabber av. Ellers mer energi de siste dagene, men ekstremt sliten i rygg/bekken.
 
2 dager siden termin, men ingenting skjer enda... Det begynner å kjennes veldig tungt
 
Tre dager siden termin, og jeg er utslitt psykisk :/ får ikke sove ordentlig pga smerter / maserier. Har kynnere og rier som kommer og er jevnlig lenge ennå, og forsvinner igjen.
Stikk-smerter i venusberg og bekken, pluss bekkenløsning. Sukk...
 
Jeg var sikker på jeg godt holdt på å bli syk et par dager før. Og kvelden før var jeg kvalm og bare følte meg helt "off". ringte faktisk føden på morgenen å håpte på en ekstra kontroll. De ba meg se det ann så etter å ha hvilt en time gikk vannet når jeg stod opp!
Før dette hadde jeg masse kynnere, maserier osv og var sikker på at det skulle starte hver deg fra 3 uker før termin. Så var egentlig dritt lei. Fødte 4 dager over.
 
Menssmerter, diaré, kvalme, slim, gode rier med 5 minutters mellomrom i 1 døgn. Fortsatt ikke tegn her siden jeg er like gravid. #skytmeg.
 
Back
Topp