Har dere blitt enige om navn?

Vi er fortsatt usikre på Oliver og Storm. Alle rundt oss har begynt å si storm, og jeg synes det er så irriterende... Jeg er kanskje rar, men jeg vil gjerne gjøre meg opp en mening uavhengig av alle andre rundt oss. Skulle holdt navn hemmelig :(

Så fine navn! :) Skjønner at du blir irritert da ja.. er jo dere som skal bestemme navnet og ikke alle andre rundt dere :(

Så fine navn! :) Skjønner at du blir irritert da ja.. er jo dere som skal bestemme navnet og ikke alle andre rundt dere :(
Takk :D ja, jeg synes det er litt leit. De bruker navnet Storm som om han heter det allerede... Ikke noe gøy! Og jeg er redd for å få avsmak for navnet også, siden jeg blir irritert :(

Vi er fortsatt usikre på Oliver og Storm. Alle rundt oss har begynt å si storm, og jeg synes det er så irriterende... Jeg er kanskje rar, men jeg vil gjerne gjøre meg opp en mening uavhengig av alle andre rundt oss. Skulle holdt navn hemmelig :(
Jeg er også sånn, syns navnet blir oppbrukt før gutten vår kommer. Blir bare usikker...

Vi ble enige om å ikke snakke om navn før mini blir født. Blir spennende når han eller hun blir født og vi "ser" hvem hun er.. :-)

Da er det bestemt og fortalt til 2/3stk i familien..:) men tror ikke jeg kommer til å snakke til han i magen og si navnet hele tiden.. Ville ikke bli lei av det før han kommer

Vi skal holde vårt navn hemmelig til han blir født, har bare røpet at det begynner på H :) Vi kom over navnet Hampus her om dagen (og lo godt), og begynte å kalle magespiren for det, slik at vi ikke skulle røpe det egentlige navnet. Tør liksom ikke bruke det egentlige navnet ennå, ifall jeg glemmer meg bort når jeg er blant andre folk, men også fordi jeg ikke vil bruke det opp, på en måte :p

Ellers syns jeg Leonora er et fint jentenavn :)

Hos oss blir det mest sannsynlig ein liten William :-) Men me vil sjå det litt an, sjølv om me er ganske sikker på at det blir det.

Vi skal holde vårt navn hemmelig til han blir født, har bare røpet at det begynner på H :) Vi kom over navnet Hampus her om dagen (og lo godt), og begynte å kalle magespiren for det, slik at vi ikke skulle røpe det egentlige navnet. Tør liksom ikke bruke det egentlige navnet ennå, ifall jeg glemmer meg bort når jeg er blant andre folk, men også fordi jeg ikke vil bruke det opp, på en måte :p

Ellers syns jeg Leonora er et fint jentenavn :)

Hehe, du skal se det blir en liten Hampus ;) Men skjønner den at dere vil holde det hemmelig. Man vil jo ikke at navnet skal bli oppbrukt før barnet har kommet til verden :)

Har vært sååå bestemt på navnet til lillingen helt til 2-3 uker siden...nå er jeg/vi usikker...ungene har begynt å kalle babyen med navnet. Men nå er jeg i tvil....

Har vært sååå bestemt på navnet til lillingen helt til 2-3 uker siden...nå er jeg/vi usikker...ungene har begynt å kalle babyen med navnet. Men nå er jeg i tvil....

Åå så kjedelig.. spesielt hvis dere hadde bestemt dere for et navn. Men sånn er det jo bare noen ganger. Er jo faktisk litt vanskelig å bestemme et navn som barnet skal ha resten av livet...

Back
Topp