Har dere blitt enige om navn?

Eg synes det er vanskelig å komme på navn, så begge gangene har gubben kommet med forslag og så har vi blitt enige. denne gangen hadde eg krav om at navnene han kom med måtte begynne på samme bokstav som første. så nå har vi et jente og et gutte navn klart.

Vanskelig med guttenavn.. Foreløpig er Sune i ledelsen, men vi er litt fram og tilbake. Sander og Jasper har vært nevnt.

Alina syns jeg er fint til jente.
Liker William hvis det blir gutt.....denne er vi vell enig om... Nesten litt lei navnet FØR han er født, så vet ikke lenger :(

Alina syns jeg er fint til jente.
Liker William hvis det blir gutt.....denne er vi vell enig om... Nesten litt lei navnet FØR han er født, så vet ikke lenger :(

William er såå fint, det stod på listen vår også :D Alina var også veldig fint! :)

Selena eller Sophia eller noe blir det her:p Klarer ikke helt å bestemme oss:p Vi har et sjeldent navn på nr 1 så nr 2 kan liksom ikke hete Kari:p

Vi er fortsatt usikre på Oliver og Storm. Alle rundt oss har begynt å si storm, og jeg synes det er så irriterende... Jeg er kanskje rar, men jeg vil gjerne gjøre meg opp en mening uavhengig av alle andre rundt oss. Skulle holdt navn hemmelig :(

Sliter nok en del med å finne navn, men antar vi kommer til enighet etter hvert. Var så mye lettere med storebror. :p

Back
Topp