Har dere blitt enige om navn?

Da står mest sannsynlig mellom bere to navn no:) Dei er me enige om:)

Enig :)

Jeg vil vite kjønn først. Vi har noen navn som vi begge synes er fine, men ingen som er åpenbare. Vi får se :)

Vi har ikke samme smak når det kommer til jentenavn. Han synes alle jeg liker er så "østlandet-navn" mens jeg synes hans er enten kjedelige eller harry :P hvordan skal dette gå!! :O

:( ikke snakket om det enda her.. De to andre var vi tidlig igang med.. Men denne...

Nei, kjenner jeg gruer meg litt!! Hehe ;)

Skal ikke være lett det her :P Rart det der med at det er så lett å finne navn til førstemann, og at det skal værr sååå vanskelig med nr 2 :P

Her var vi enige om navn til både gutt og jente. Til tross for at begge deler opprinnelig var mine forslag, ombestemte jeg meg nærmest øyeblikkelig når jeg fikk vite at det er en liten gutt i magen. Etter noen dager varmet sambo opp for nytt forslag, så her er det ingen tvil om hva mini skal hete :)

Eg har ein sterk favoritt blant Guttenavn, mannen vil tenke litt meir på det.
Ingenting er ferdig diskutert eller avgjort, har fremdeles god tid :-)

Jentenavn har vi klart men ikke Guttenavn. Eneste vi begge liker er Kevin, men klarer ikke helt se for meg det heller. Matheo er jo å veldig fint....vi får vel se da iom at vi ikke får vite noe før bebisen et født

Last edited:
:rolleyes::rolleyes:Vi er enige om guttenavn- jentenavn er vanskeligere.
Vi tror det er en gutt imaget så - vi bruker navnet når vi synger og snakker til han :rolleyes:

Nei vi har kommet noe lengre i navnvalget, så vi må nok se når han kommer ut :P

Nei vi har kommet noe lengre i navnvalget, så vi må nok se når han kommer ut :p

Off, skal ikke være lett :P Har så lyst til å i hvert fall ha to-tre navn klare før hun kommer til verden sånn at vi har de å velge mellom, men vi har ikke det engang. Mye vanskeligere å bli enige om jentenavn i forhold til guttenavn har vi funnet ut :P

Off, skal ikke være lett :P Har så lyst til å i hvert fall ha to-tre navn klare før hun kommer til verden sånn at vi har de å velge mellom, men vi har ikke det engang. Mye vanskeligere å bli enige om jentenavn i forhold til guttenavn har vi funnet ut :P

Ja det er vår plan også, og ha med ca tre navn :) Det var bare det og bli enige om disse tre da :P Hehe, vi hadde jentenavnet klart men synes det er såå mye vanskeligere med guttenavn :P

Ja det er vår plan også, og ha med ca tre navn :) Det var bare det og bli enige om disse tre da :p Hehe, vi hadde jentenavnet klart men synes det er såå mye vanskeligere med guttenavn :p

Hehe, da er det omvendt fra oss, for vi var veldig enige om navn til gutten vår, men sliter veldig om å bli enige om jentenavn :P

Her satte vi opp hver vår liste, byttet den og strøk ut de vi ikke likte, så samlet de de vi satt igjen med. Utrolig nok hadde vi seks(!) like navn. Så med tiden har vi brukt tid på å smake på navnene og sitter igjen med en litt annen liste. Nå venter vi heller på at han skal komme så vi ser hvilket navn som passer han best, men vi har begge en klar favoritt :)

Back
Topp