Hehe, da er det omvendt fra oss, for vi var veldig enige om navn til gutten vår, men sliter veldig om å bli enige om jentenavn
Hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, da er det omvendt fra oss, for vi var veldig enige om navn til gutten vår, men sliter veldig om å bli enige om jentenavn
Fikk du rett da ?Han vil ikke diskutere navn før etter oul jeg er 90% sikker at det er gutt alt P
Ja er en guttFikk du rett da ?
Her satte vi opp hver vår liste, byttet den og strøk ut de vi ikke likte, så samlet de de vi satt igjen med. Utrolig nok hadde vi seks(!) like navn. Så med tiden har vi brukt tid på å smake på navnene og sitter igjen med en litt annen liste. Nå venter vi heller på at han skal komme så vi ser hvilket navn som passer han best, men vi har begge en klar favoritt
Fornavnet er ferdig. Men mellom navnet er vi ikke helt ening om enda.
Her har kjæresten bestemt seg for et navn som jeg ikke er helt enig i ennå hehe.. så vi får se da vettu
Ja, jeg skulle gjerne blitt hørtVanskelig når de bestemmer seg for et navn og kun det navnet... sånn er det her også, så de navnene jeg kommer med vil han nesten ikke høre engang
Ja, jeg skulle gjerne blitt hørt
Nei... Jeg eg ikke enig med meg selv en gang haha
Nei... Jeg eg ikke enig med meg selv en gang haha
Vi er enige, men har et reserve navn sånn i tilfelle jeg ikke synes han passer til det vi har valgt.. Føler jeg må se gutten først
Vi har egentlig bestemt, men jeg har veldig lyst til å kalle opp etter hans farmor, som døde på tragisk vis.. Han er ikke like opptatt av det, så vi får se.. Jeg har hvertfall lyst til det, men siden vi egentlig har bestemt, så.. Vi får se
Det er jo en fin ting å gjøre da
Ja, jeg synes det, og det er jo et fint navn, som veldig mange har.. Tror svigers hadde satt veldig pris på det hvertfall