Har dere blitt enige om navn?

LittleBiii

Forumet er livet
Her vet vi at vi venter ei jente, men jentenavn er visst ikke så lett å bli enige om :P Med gutten vår ble vi veldig fort enige, men denne gangen er det verre :P

Hva med dere? Funnet navn til deres små enda? :)

Nei. Vi lager lister. Vi skal lage en liste med ca 20 navn vi begge er enige om kan gå an, og så skal samboeren min velge... Føler meg veldig modig, ja! Og angrer litt på avtalen. Men ikke snakk om at jeg trekker meg! :-D

Han vil ikke diskutere navn før etter oul jeg er 90% sikker at det er gutt alt :PP

Vi blir ikke enige o_O Blir gæærn snart, vi har så ulik smak! Men vi skal lage liste over aktuelle navn og prøve å bli enige.. Vi er så ufattelig sta begge to, så dette blir spennende :D

Hører det er mange som sier at det ikke er det samme å velge navn til nummer 2. Vi har et vi har vurdert litt, men det er liksom noe som ikke stemmer likevel :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jentenavn er vi enige om men ikke Guttenavn

Her er vi ganske enig om ulike navn, men tror det blir vanskelig å velge jentenavn. Jeg er jo så skråsikker på gutt nummer 2, så er helst de navnene vi har diskutert :-)

Vi venter til etter oul før vi begynner med lister, har så langt bare snakket rundt noen gutte og jente navn, men er langt i fra enig :P

Klarer ikke å finne et guttenavn som klinger bra i ørene på begge to :P

Vi er veldig enige :)

♡ Venter en jente 14.februar 2015 ♡

Vi har nokså lik smak, men blir spennende å se;) Vi har bare snakket løst om det ennå så lenge, så får vi se etter oul om 1 uke:)

Vi har ikke en anelse om hva vi skal kallet dette lille knøttet :silent Sist så gikk det veldig greit, men nå er vi litt stuck :)

Vi sliter med å bli enig om jentenavn. Hadde vært mye enklere med guttenavn. Men vi skal nok klare det før hun kommer ut. :)

Back
Topp