Har dere begynt å kikke på vogn?

Bra. MEN! Blitt inspirert siden jeg var på her og er ganske kjapp i avtrekkeren og god på kjøp og salg. Så har seng, reiseseng, lekegrind og vogn:hilarious::hilarious::hilarious: Gjenstår bare en kjøretur for å hente.

Av vogn ble det Emmaljunga City cross med bag og stelleveske til 1500,-xsmile9 Hinsides å betale 13.000,- for vogn.


Wow, gøy å handle da når en sparer såpass mye penger. :happy:
Vi kommer nok også til å kjøpe vogn brukt:happy:
Har solgt nesten alt etter førte ungen, så må lage meg ei liste av hva jeg trenger:hilarious:
 
Jeg har emmaljunga citycross fra forrige barn. Har også en babyjogger mini. Men har utrolig lyst på Stokke trailz. Før kunne jeg tenkt meg Bugaboo, men har hørt flere som sier den ikke er så god på ujevnt underlag.
Vurderer å evt kjøpe bag til babyjoggeren!
 
Har også emmaljunga edge duo og babyjogger City mini fra storebror:) Kjøpte først smile 2 sist, kjempelett vogn og perfekt i bil, men bagen var alt for smal/kort så solgte etter kort tid.
 
Har Britax smile fra før. Er veldig fornøyd med den så blir å bruke den igjen:)
 
Har emmaljunga citycross som jeg har brukt til de 2 andre og bruke nok det til denne babyen og. Veldig fornøyd d med den vogna.
Og den kostet maaange tusenlapper... Så ikke vits å kjøpe ny.. Selv om Jeg sikkert kunne hatt en litt mer oppgradert..
 
Alt for tidlig å se etter :hilarious::hilarious: Håper å arve av søstern og aner ikke merke. Sikkert helt ok. Kjøper ikke nytt babyutstyr som vi kan arve eller finne på kjøp og salg:happy:
Enig med deg, kommer til å kjøpe det meste brukt. Veldig mye penger å bruke på noe som ikke er i bruk mer enn et år eller to. Kommer nok ikke til å kjøpe så veldig mye utstyr, erfaring fra tidligere barn er at det er ikke behov for så mye. Blir en ganske minimalistisk handleliste
 
Hadde ikke tenkt så mye på vogn, men fikk kjøpt en ekstra billig fra storesøstra mi før jeg engang hadde begynt og stresse med hva slags type, så yay!:happy:

Men ho nevnte noe jeg ikke har hørt om før, at når man kjøper brukte vogner, senger etc, bør man se etter salg der babyer ikke har liggi direkte på madrassen, da dette kan øke sjansen for krybbedød pga bakterier og rester av gulp og sånn.

Ikke for å skremme opp om noen har kjøpt brukte ting, men tenkte det kanskje kunne være greit og nevne det her inne, selv om det godt kan være at det bare er meg som ikke har fått med meg dette.
 
Enig med deg, kommer til å kjøpe det meste brukt. Veldig mye penger å bruke på noe som ikke er i bruk mer enn et år eller to. Kommer nok ikke til å kjøpe så veldig mye utstyr, erfaring fra tidligere barn er at det er ikke behov for så mye. Blir en ganske minimalistisk handleliste
Forrige gang kjøpte jeg nærmest alt mulig, og mye ble ikke brukt! Handlet endel brukt fra venner sist, og kommer nok til å gjøre som deg denne gangen altså! Mye utstyr er jo nesten ikke brukt nesten!
 
Jeg var på babyshop i går og fant en nydelig Uppababy Vista vogn i grønt på salg der! Fikk også tilbud om bilstol og adapter til en hyggelig pris. Så begge disse tingene ville kostet 12.850kr. Synes ikke det var så ille, men kjøpte ikke med en gang, har holdt av ut lørdag :angelic:
 
Jeg var på babyshop i går og fant en nydelig Uppababy Vista vogn i grønt på salg der! Fikk også tilbud om bilstol og adapter til en hyggelig pris. Så begge disse tingene ville kostet 12.850kr. Synes ikke det var så ille, men kjøpte ikke med en gang, har holdt av ut lørdag :angelic:
Det hørtes ut som er godt tilbud, vi har også grønn vogn :D husk å sjekk bilstolen i bilen før dere kjøper!
 
Hvilken vogn har du?
Åh det var godt tips, men vi får ny bil i sommer:wideyed:
Vi har Stokke trailz, limited edition fra 2017 tror jeg! I en veldig fin grønnfarge:D

Hmm, da anbefaler jeg veldig å melde seg inn i «bilstoler» gruppa på Facebook og søke på den bilen dere skal kjøpe for å se om den passer! For det er veldig mange bilstoler som ikke passer i bilen, noen biler har flate seter og noen har veldig bratte seter. De aller fleste seter passer hvis du beltemonterer dem, men det kan være litt kronglete med en babystol som en har ofte inn å ut. Jeg visste ingenting om sånt her når vi kjøpte stol :wacky: heldigvis så passet den perfekt i vår bil!
 
Vi har Stokke trailz, limited edition fra 2017 tror jeg! I en veldig fin grønnfarge:D

Hmm, da anbefaler jeg veldig å melde seg inn i «bilstoler» gruppa på Facebook og søke på den bilen dere skal kjøpe for å se om den passer! For det er veldig mange bilstoler som ikke passer i bilen, noen biler har flate seter og noen har veldig bratte seter. De aller fleste seter passer hvis du beltemonterer dem, men det kan være litt kronglete med en babystol som en har ofte inn å ut. Jeg visste ingenting om sånt her når vi kjøpte stol :wacky: heldigvis så passet den perfekt i vår bil!
Dette var et skikkelig godt tips!
 
Har så lyst på Emmaljunga men de er sp himmla dyre, til og med brukt... Så jeg har lurt litt på denne pakken .. 1036456918.jpg
 
Vi har vel 99% sikkert bestemt oss for Bugaboo Donkey :love7 Vi har en Emmaljunga Mondial Deluxe som vi har lånt vekk men den er aaalt for tung :hungover:
 
Back
Topp