Har dere begynt å kikke på vogn?

Åååh i satan da! Gullbelagt da eller??:hilarious: hva kalles vidunderet?
Haha :hilarious::hilarious: nesten :hilarious: neida, var sånn limited edition i en veldig fin farge som vi bare ikke klarte å stå over :rolleyes: fikk heldigvis litt støtte fra besteforeldre!
 
Bruker samme vogn som sist, britax, og er veldig fornøyd. Har kun hatt vinterbaby, men kommer til å bruke bagdelen med vårpose, evt pledd alt etter vêr og temp.
 
Alt for tidlig å se etter :hilarious::hilarious: Håper å arve av søstern og aner ikke merke. Sikkert helt ok. Kjøper ikke nytt babyutstyr som vi kan arve eller finne på kjøp og salg:happy:
 
Vi har emmaljunga edge duo fra før av. Tung, men veldig solid og god demping. Veldig fornøyd med liggebagen også, planen er å kvitte oss med den og bytte til en mindre og lettere sportsvogn når babyen blir 6-8 mnd :)
 
Noen som har tenkt å kjøpe vogn på januarsalg? Er jo litt tidlig, men kan jo potensielt spare noen tusenlapper (enda mer om man kjøper brukt, ofc.)
 
En utroolig god venninne har tilbydd meg å overta en stokke trailz 2016.

Hva tenker dere? Så søt og nett ut.
Hva er dårlig med den?
Man må vel ha to vogner etterhvert (hjemme og bhg)
Elsker vår Stokke trailz :happy: særlig til baby siden vognbagen er romslig, den er høy så du slipper å bøye deg så mye og kan justere håndtaket ut fra hvor høy den som triller er. Gleder meg til å bruke den igjen :D
 
Hurra!! Ikke noe mer å tenke på da!
Var der hovedvognen dere brukte? Sommer/vinter?
Ja, brukte den hele første året, så byttet vi til en lettere trille :happy: bodde i Tromsø da så var mye snø men opplevde det ikke som noe problem med den vogna! Du kan låse de fremste hjula. Trilla mye på grusvei, synes den hadde god demping for frøkna. Hun sov så godt i den. I starten hadde vi babynest i den for å gjøre det litt lunere. Var god plass :happy: Ta deg en tur å kikk på den, hvis du kan overta den for en billig penge hadde jeg gjort det! Er mye å bruke penger på :wacky:
 
En utroolig god venninne har tilbydd meg å overta en stokke trailz 2016.

Hva tenker dere? Så søt og nett ut.
Hva er dårlig med den?
Man må vel ha to vogner etterhvert (hjemme og bhg)

Man må ikke ha to vogner, men det er absolutt det enkleste. Noen velger å ta med vogna hjem hver eneste dag, eller hver helg. Mens de aller fleste skaffer seg en brukt vogn på finn som ligger i barnehagen hele tiden.
 
nei jeg har ikke kikket på noen ting enda :hilarious:

Bra. MEN! Blitt inspirert siden jeg var på her og er ganske kjapp i avtrekkeren og god på kjøp og salg. Så har seng, reiseseng, lekegrind og vogn:hilarious::hilarious::hilarious: Gjenstår bare en kjøretur for å hente.

Av vogn ble det Emmaljunga City cross med bag og stelleveske til 1500,-xsmile9 Hinsides å betale 13.000,- for vogn.
 
Ja, brukte den hele første året, så byttet vi til en lettere trille :happy: bodde i Tromsø da så var mye snø men opplevde det ikke som noe problem med den vogna! Du kan låse de fremste hjula. Trilla mye på grusvei, synes den hadde god demping for frøkna. Hun sov så godt i den. I starten hadde vi babynest i den for å gjøre det litt lunere. Var god plass :happy: Ta deg en tur å kikk på den, hvis du kan overta den for en billig penge hadde jeg gjort det! Er mye å bruke penger på :wacky:
Jah absolutt!! Det blir nok kjøp:love7
 
Back
Topp