Har dere begynt å kikke på vogn?

Nei har ikke kikket enda da vi har vogn fra før av.
Vi må se an om vi skal kjøpe ny sportsvogn for å ha i bhg da vi trenger understellet når den lille kommer, men vi aner ikke om dattera kommer til å sove i bhg til sommeren!! Vi må se an til sommeren..
 
Vi skal bruke vogna fra forrige barn, er veldig fornøyd med Smile 2 vognen min så hadde sikkert endt opp med å kjøpe smile 3 om jeg skulle ha en ny ;)
 
Har vel landet litt på tanken om å kjøpe Bugaboo Donkey duo, siden vi har ei som blir 2 i juni. Har fått overtalt mannen til at det er et godt kjøp også :hilarious: håper det dukker opp noe brukt etterhvert, men skal nå hvertfall ha den.
Fordelene med den for min del er at den kan gjøres om til enkeltvogn, og er relativt liten sammenslått ;)
 
Vi har Stokke Trailz, og er veldig fornøyd med den fra forrige baby. Han er født i april, så jeg tror vi bytta over til sportsdel ila vinteren, men med vinterkit var det helt prima
 
Har emmaljunga nxt90F til storesøster. Bruker denne til lille, med da med bagdelen selvfølgelig. Kjøper ståbrett til storesøster så hun kan stå der hvis det blir slitsomt å gå. Vil helst gå selv om dagen :rolleyes:
 
Veldig sikker på at vi kommer til å gå for Silver Cross Wave. Synes den ser så fin og eksklusiv ut, og liker at ikke «alle» har den :)
 
Har Emmaljunga Mondial Deluxe fra før, men har lyst på en lettere og nettere vogn. Lurer på Emmaljunga NXT90. Noen med erfaring? :p
 
Har Emmaljunga Mondial Deluxe fra før, men har lyst på en lettere og nettere vogn. Lurer på Emmaljunga NXT90. Noen med erfaring? :p
Jeg har nxt90f, men bagdelen er det samme på de. Vi var superfornøyd ! Superlett å ha med seg, frakte inn og ut av bil. Passe høy. Eneste minus er dempingen, vi som gikk endel på grus så var dette helt på kanten syntes jeg. Bebi rista og hoppa som bare det oppi baggen. Må det også sies at det kan godt være du får ett understell som er bedre på det, vi har vanlig med lufthjul ❤️
 
City Elite uten tvil. Hadde det sist gang også. Perfekt til turer i all slaga føre og tar liten plass i bil
 
City Elite uten tvil. Hadde det sist gang også. Perfekt til turer i all slaga føre og tar liten plass i bil

Babyjogger city elite? Den jeg har lyst på og, men er litt skeptisk til å gå rett fra bag til fremovervendt. Hvordan syntes du det funket?
 
Har Emmaljunga Mondial Deluxe fra før, men har lyst på en lettere og nettere vogn. Lurer på Emmaljunga NXT90. Noen med erfaring? :p
Anbefaler! Vi har denne til storesøster. Lett å trille, kommer frem på trange steder og god kvalitet! Både bagdelen og sportsdelen er bra!
 
Har en Simo vogn jeg kjøpte ny i 2016 som jeg er super fornøyd med. Har også en Me2 trille som alltid ligger i bilen og bruker den når jeg er i byen. Men nå som jeg får 2 tette, så tenker jeg at jeg må kjøpe søsken vogn. Har vurdert beemo med lufthjul.
 
Jeg får kjøpt en TFK med multi x bag brukt av ei venninne. Men veldig usikker ift vogn og vinterføre og at vi har hund vi må ut med i all slags vær. Men får besøk av et tantebarn ei helg i Mars så da får vi testet den:)
 
Babyjogger city elite? Den jeg har lyst på og, men er litt skeptisk til å gå rett fra bag til fremovervendt. Hvordan syntes du det funket?

Vi har City elite til vår ettåring, brukt fra fødsel av. Han elsket å få være fremovervendt, også er det i tillegg et vindu i kalesjen du kan titte inn i. Eller så går du rundt vogna og ser oppi

Kjempeenkel å ha med seg og lett med bilstoladapter så du kan klikke på hvis du skal raskt inn og ut. Skal bruke den til lillesøskenet som kommer nå til sommeren også
 
Foreløpig har vi mest lyst på TFK adventure 2, ser ut på anbefalingene at den skal passe fint når vi skal trille mest på grusvei og skog. Men vi har ikke testet den enda. Lurer på om den kjennes stabil selv om den har 3 hjul
Til de tre andre har jeg hatt simo, brio og mountain buggy. Med alle var noe positivt og noe negativt.
 
Babyjogger city elite? Den jeg har lyst på og, men er litt skeptisk til å gå rett fra bag til fremovervendt. Hvordan syntes du det funket?

Baby Jogger city elite ja. Jeg synes det gikk greit, fordi når junior ville oppe å se, så ville han se på alt annet en meg, så har du ett vindu oppe på kallesjen som du kan titte rett ned på ungen og han ser også deg når gan/hun ligger
 
Eg har solgt alt desverre. Har kikka litt på vogn. Vil jo aller helst ha ny vogn. Har babyjogger sportsvogn liggande så usikker på om eg bare skal kjøpa bag eller om eg faktisk skal kjøpa ny vogn som eg egentlig vil:)
 
Back
Topp