Brukte 16000 viHvor mye bruker dere egentlig på vogn med ekstrautstyr?
Ser for meg vi ryker på 13 000![]()

flaks vi skal bruke den på denne ungen også!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Brukte 16000 viHvor mye bruker dere egentlig på vogn med ekstrautstyr?
Ser for meg vi ryker på 13 000![]()

flaks vi skal bruke den på denne ungen også!Åååh i satan da! Gullbelagt da eller??Brukte 16000 viflaks vi skal bruke den på denne ungen også!
hva kalles vidunderet?HahaÅååh i satan da! Gullbelagt da eller??hva kalles vidunderet?

nesten
neida, var sånn limited edition i en veldig fin farge som vi bare ikke klarte å stå over Er jo ikke så mange ganger i livet man kjøper vogn heller da.... spent på hva vi ender på. Har ikke turt å tenke endaHahanesten
neida, var sånn limited edition i en veldig fin farge som vi bare ikke klarte å stå over
fikk heldigvis litt støtte fra besteforeldre!

Nei altså, vi hadde penger til det og vi elsker vogna, så det gikk veldig fintEr jo ikke så mange ganger i livet man kjøper vogn heller da.... spent på hva vi ender på. Har ikke turt å tenke enda![]()
Bare jeg som er treig ift utstyr?![]()

Elsker vår Stokke trailzEn utroolig god venninne har tilbydd meg å overta en stokke trailz 2016.
Hva tenker dere? Så søt og nett ut.
Hva er dårlig med den?
Man må vel ha to vogner etterhvert (hjemme og bhg)
særlig til baby siden vognbagen er romslig, den er høy så du slipper å bøye deg så mye og kan justere håndtaket ut fra hvor høy den som triller er. Gleder meg til å bruke den igjen Hurra!! Ikke noe mer å tenke på da!Elsker vår Stokke trailzsærlig til baby siden vognbagen er romslig, den er høy så du slipper å bøye deg så mye og kan justere håndtaket ut fra hvor høy den som triller er. Gleder meg til å bruke den igjen
![]()
Ja, brukte den hele første året, så byttet vi til en lettere trilleHurra!! Ikke noe mer å tenke på da!
Var der hovedvognen dere brukte? Sommer/vinter?
bodde i Tromsø da så var mye snø men opplevde det ikke som noe problem med den vogna! Du kan låse de fremste hjula. Trilla mye på grusvei, synes den hadde god demping for frøkna. Hun sov så godt i den. I starten hadde vi babynest i den for å gjøre det litt lunere. Var god plass
Ta deg en tur å kikk på den, hvis du kan overta den for en billig penge hadde jeg gjort det! Er mye å bruke penger på 
En utroolig god venninne har tilbydd meg å overta en stokke trailz 2016.
Hva tenker dere? Så søt og nett ut.
Hva er dårlig med den?
Man må vel ha to vogner etterhvert (hjemme og bhg)
nei jeg har ikke kikket på noen ting enda![]()

Gjenstår bare en kjøretur for å hente.
Hinsides å betale 13.000,- for vogn.Jah absolutt!! Det blir nok kjøpJa, brukte den hele første året, så byttet vi til en lettere trillebodde i Tromsø da så var mye snø men opplevde det ikke som noe problem med den vogna! Du kan låse de fremste hjula. Trilla mye på grusvei, synes den hadde god demping for frøkna. Hun sov så godt i den. I starten hadde vi babynest i den for å gjøre det litt lunere. Var god plass
Ta deg en tur å kikk på den, hvis du kan overta den for en billig penge hadde jeg gjort det! Er mye å bruke penger på
![]()

Har barnehagen plass til at hver unge skal ha en vogn hver da?Man må ikke ha to vogner, men det er absolutt det enkleste. Noen velger å ta med vogna hjem hver eneste dag, eller hver helg. Mens de aller fleste skaffer seg en brukt vogn på finn som ligger i barnehagen hele tiden.