jeg jobber i bhg... og nå skal jeg fortelle dere en liten historie!
kjør film
Barnehagetante Peggy-Rita sto på kjøkkenet å laget mat til barna.
Lille Nils kom inn og ville hjelpe til. "Hva lager du Peggy-Rita" spurte lille Nils med stooore nysgjerrige øyne... "Jo nå skal du høre Nils. Dette er kylling

som blir hengt etter beina ,mens den lever. For så å bli drept på samlebånd sammen med alle de andre kylling-kusinene og fetterne sine." svarte Peggy-Rita. "mmmmmmmmmmmm" svarte lille Nils.
Dagen etter var det barnehagetante Gerd Kårhild som sto på kjøkkenet(for i denne bhg byttet de på å lage mat, for det er viktig at man ikke forskjellsbehandler)
å laget mat. Igjen kom lille Nils inn på kjøkkenet. "Hva lager du Gerd Kårhild?" spurte lille Nils. "Jo nå skal du høre lille Nils" sa Gerd Kårhild. "i dag skal vi ha halal okse

som er slaktet mens en mann sier Allah"(eller noe sånt[8D]). Nok engang tenkte Lille Nils en stund før han utbrøt "du er tjukk!"
Moralen i historien er altså: Barna gir beng i om det er halal eller reke... De bryr seg bare om om det smaker godt og at barnehagetanta som fikk baby for 7 mnd siden ikke har tatt av seg all babyvekta!!FOR HUN ER NEMLIG TJUKK!! kremt...
Vet ikke om dere har fått med dere at budsjettene til bhg ikke er driiiiit store.. så for å spare penger så er det jo bedre å kjøpe en type kjøtt som alle kan spise.. i stedet for å IKKE ha ett tilbud om mat i bhg!!!
og jeg tviler vel egentlig sterkt på om det står en imam ved vært jævla dyr som slaktes... men om det gjør det så må jeg si at jeg syns han har en ganske kjip jobb

Nordmenn har for lite å bekymre seg over...