Høyst sannsynlig en SA

Nei Ånei :( det var trist å høre :( hvordan er det med smertene nå :(? [emoji173][emoji173]
Smertene kom i 23 tiden og ga seg i 04.30 tiden i natt, fikk sove litt inn i mellom. Ikke blødd mer, så vanskelig å si om det er skumle smerter eller voldsomme voksesmerter.

Føler med deg! :Heartpink Er i samme situasjon selv. Blødde litt i ca to timer, bare litt brunt i dag..må vente til tirsdag for å vite hvilken vei det går... Sender deg en klem og håper på det beste!:Heartred

Føler med deg! [emoji813]pink Er i samme situasjon selv. Blødde litt i ca to timer, bare litt brunt i dag..må vente til tirsdag for å vite hvilken vei det går... Sender deg en klem og håper på det beste![emoji813]red
Er forferdelig å ikke vite!
Tusen takk. Varme klemmer til deg [emoji173] håper det går bra for oss begge [emoji173]

Er forferdelig å ikke vite!
Tusen takk. Varme klemmer til deg [emoji173] håper det går bra for oss begge [emoji173]
Hvordan går det med deg? Har du fått noen svar?
Jeg er fortsatt gravid ifølge hcg prøvene. 5666 på fredag, i dag 16240. Håper du også har fått gode nyheter! :)

Hvordan går det med deg? Har du fått noen svar?
Jeg er fortsatt gravid ifølge hcg prøvene. 5666 på fredag, i dag 16240. Håper du også har fått gode nyheter! :)
Venter på at legen skal ringe meg. Hun på kontoret sa at det hadde steget med ca 1000 fra nr 2 til nr 3 [emoji55]

Blir du ikke henvist til TUL? Kjedelig å gå slik å bare gjette.. [emoji15]

Blir du ikke henvist til TUL? Kjedelig å gå slik å bare gjette.. [emoji15]
Var jo sakt at jeg ble det, men legen ombestemte seg. Håper jeg blir det nå... Er kjempe lei, kjenner det er tungt å gå slik. Har jo følelser i en berg og dalbane fra før pga graviditeten. Stakkar mannen min som må leve med meg

Synes du skal ringe til legekontoret og kreve ul når det er så usikkert. Er ikke godt for deg/dere å ha det slik.

Synes du skal ringe til legekontoret og kreve ul når det er så usikkert. Er ikke godt for deg/dere å ha det slik.
Sitter på jobb å venter på at legen skal ringe. Har tenkt å be om ul, synes det er rart om han sier nei...det må vel være bedre for de også å vite hva de har å forholde seg til. Alle på legekontoret vet hva som har skjedd, er fælt å ringe dit eller komme dit.

Sitter på jobb å venter på at legen skal ringe. Har tenkt å be om ul, synes det er rart om han sier nei...det må vel være bedre for de også å vite hva de har å forholde seg til. Alle på legekontoret vet hva som har skjedd, er fælt å ringe dit eller komme dit.

Håper han ringer snart og att du får gjennom en ul. Rart om ikke synes jeg.

Fastlegen min tenker at det er en MA. Skal til han i morgen og vi skal snakke med gynekolog. Mannen min er på jobb og jeg må ha med jenta vår...dette blir fælt.
Noen her som har vært igjennom en MA?

Fastlegen min tenker at det er en MA. Skal til han i morgen og vi skal snakke med gynekolog. Mannen min er på jobb og jeg må ha med jenta vår...dette blir fælt.
Noen her som har vært igjennom en MA?
Ja har vært igjennom ma ja. Var 11 uker på vei da jeg begynte å spotte brunt i noen dager, forså å få masse blødninger, smerter og klumper i flere dager. Barnet hadde da dødd i uke 9.

Har vært gjennom MA to ganger. Første gang begynte jeg å spotte brunt da jeg var ca 11 uker, gikk over til mer og mer friskt blod i løpet av en dag eller to. Symptomene forsvant også på et øyeblikk da blødningen startet. Ul viste at utviklingen hadde stoppet rundt 5-6 uker. Andre gang ble det oppdaget på ul rundt 10 uker. Symptomene var fortsatt på plass, ingenting som tydet på noe galt.
Det er vel egentlig bare en ul som kan gi svaret på hva som har skjedd (eller ikke).
Krysser fingrene for deg inntil det motsatte er bevist ☺️

Back
Topp