Høyst sannsynlig en SA

Har vært gjennom MA to ganger. Første gang begynte jeg å spotte brunt da jeg var ca 11 uker, gikk over til mer og mer friskt blod i løpet av en dag eller to. Symptomene forsvant også på et øyeblikk da blødningen startet. Ul viste at utviklingen hadde stoppet rundt 5-6 uker. Andre gang ble det oppdaget på ul rundt 10 uker. Symptomene var fortsatt på plass, ingenting som tydet på noe galt.
Det er vel egentlig bare en ul som kan gi svaret på hva som har skjedd (eller ikke).
Krysser fingrene for deg inntil det motsatte er bevist [emoji5]️
Vanskelig å vite hva man skal tro. Glad jeg endelig får ul. Blir godt å vite hva man har med å gjøre selv om et er positivt eller negativt, da kan vi jobbe med det å komme oss videre.
Tusen takk [emoji173]
 
Var med fastlegen i dag, han villa ha meg inn å se meg før han henviste til tul. Etter å ha sett på blodprøvene en gang til og fått høre om symptom, ombestemte han seg litt og mente at alt muligens var ok, men at jeg bare har veldig lavt hCG nivå. Jeg fikk se kurven etter de tre siste prøvene, den var stigene å fin, men dog lave verdier.
Han ville ta en underlivsundersøkelse for å kunne måle livmoren. Jeg mener jeg skal være i uke 6 nå, dette sa han stemte ut i fra størrelsen.

Dette er jo kjempe positivt! Men jeg klarer ikke slå meg til ro med det.

Han henviste til tul så vi kan være 100% sikker på hva vi så langt har å forholde oss til.
 
Var med fastlegen i dag, han villa ha meg inn å se meg før han henviste til tul. Etter å ha sett på blodprøvene en gang til og fått høre om symptom, ombestemte han seg litt og mente at alt muligens var ok, men at jeg bare har veldig lavt hCG nivå. Jeg fikk se kurven etter de tre siste prøvene, den var stigene å fin, men dog lave verdier.
Han ville ta en underlivsundersøkelse for å kunne måle livmoren. Jeg mener jeg skal være i uke 6 nå, dette sa han stemte ut i fra størrelsen.

Dette er jo kjempe positivt! Men jeg klarer ikke slå meg til ro med det.

Han henviste til tul så vi kan være 100% sikker på hva vi så langt har å forholde oss til.
Så flotte nyheter! Håper alt går bra framover! Er jo kanskje mulig å ta en privat tul dersom du føler for det? :)
 
For en berg og dalbane du må gjennom for tida... krysser alt som krysses kan for at det går rett vei :Heartred
 
Får ul så fort jeg begynner å blø ja :) Men det er pga jeg går på fragmin og blødningsfaren som er så stor. Fikk ul da også, samme dagen som jeg begynte å blø, ikke blødde jeg mye heller , og da fant de ut at det kom fra livmoren og at det ikke var noe hjerteaktivitet.
 
d898a232c2bdad61a0df391dd5fcc8c1.jpg


Super letta! Alt såg bra ut no, den lille sprella med beina og hjertet slo [emoji172]
Ble korrigert til 9+0

Håper virkelig det går bra videre også
 
Back
Topp