Høyst sannsynlig en SA

Får helt frysninger, så fantastisk [emoji175]
 
Så utrolig bra! Gratulerer!
 
har plutselig fått kraftige mensmurringer og smerte i korsryggen[emoji46] klarer ikke gjøre knipeøvelser fordi det gjør vondt.
Blir livredd. Vil ringe lege, men kan ikke dra noen plass fordi jeg er her alene med datteren min. Vi har heller ingen som kan komme å passe henne [emoji22]
 
har plutselig fått kraftige mensmurringer og smerte i korsryggen[emoji46] klarer ikke gjøre knipeøvelser fordi det gjør vondt.
Blir livredd. Vil ringe lege, men kan ikke dra noen plass fordi jeg er her alene med datteren min. Vi har heller ingen som kan komme å passe henne [emoji22]
Uff, skulle ønske jeg bodde i nærheten og kunne hjelpe :( ta en tlf til legevakt og hør hva det KAN være?eller er det bare teit?:smiley-ashamed008
 
har plutselig fått kraftige mensmurringer og smerte i korsryggen[emoji46] klarer ikke gjøre knipeøvelser fordi det gjør vondt.
Blir livredd. Vil ringe lege, men kan ikke dra noen plass fordi jeg er her alene med datteren min. Vi har heller ingen som kan komme å passe henne [emoji22]
Hvordan går det ?
 
håper alt går bra, vondt i korsryggen og mensmurringer kan jo være helt normalt også
 
Spennende, krysser fingrene for at slt er bra ;) oppdater gjerne etterpå,og lykke til!
Var annen jordmor enn forrige svangerskap. Ganske missfornøyd. Hun sjekket ingenting siden det ikke er så lenge siden jeg var gos lege.
Vurderer å ordne privat ul for å se om alt er som det skal. Engster meg veldig.
 
huff så tungt å gå sånn, ville ha ordnet med en privat ul. ikke godt å gå med sånne bekymringer. hvor langt er du nå?
 
Sier det samme,privat UL er gull verdt i en bekymret verden..
 
huff så tungt å gå sånn, ville ha ordnet med en privat ul. ikke godt å gå med sånne bekymringer. hvor langt er du nå?
Fikk telefon fra jordmor jeg hadde i forrige svangerskap, hun ville at jeg skulle komme til henne. Så nå føler jeg en stor lettelse. Vet at både jeg og lille i magen blir fulgt godt opp.
Er 14+1 i dag
 
Så flott å høre:happy: spesielt med tanke på starten av svangerskapet.
Gratulerer med lita jente :Heartred
 
Back
Topp