Høyst sannsynlig en SA

Hvordan går det med det [emoji173]?
 
Hvordan går det med det [emoji173]?
Tusen takk for at du spør [emoji173]
Var med legen i dag å tok ny blodprøve. Den jeg tok på torsdag viste hcg på litt over 2700. vet ikke hva det vil si [emoji28]
Skal ringe legen i morgen ettermiddag, mulig de har svarene på den jeg tok i dag. Jeg har en god følelse, men det er ikke sikkert den stemmer. Er spent
 
Håper det går fint for deg! Når jeg hadde SA gjorde det skikkelig vondt i ca. 15 min, før jeg begynte å blø senere på dagen. Pga smertene var jeg ganske sikker på at det var SA! Krysser fingrene, og håper du klarer å nyte bryllupet likevel [emoji813]️
 
Håper det går fint for deg! Når jeg hadde SA gjorde det skikkelig vondt i ca. 15 min, før jeg begynte å blø senere på dagen. Pga smertene var jeg ganske sikker på at det var SA! Krysser fingrene, og håper du klarer å nyte bryllupet likevel [emoji813]️
Jeg forventer smerter ved SA fordi "alle" har det. Legen sa at ikke alle har smerter når det skjer, å sa at det ikke trengte gå galt ved neste graviditet selv om det gikk galt denne gangen. Tror han snakket slik for å ikke gi meg forhåpninger. Han virket ganske sikker.
 
Ja, syntes jeg også. Men legen overbeviste meg om at det hadde gått galt.

Vel jeg syns jo det er veldig merkelig. Om blødning har sluttet burde jo HCG også gå ned eller stoppe opp? Jeg tror legen din faktisk kan ta feil denne gangen! når skal du til Gyn?
 
Back
Topp