Krysser fingene for deg[emoji173] sender deg gode klemmer[emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulere med bryllup [emoji4]Helt enig i det du skriver om forum, mye som blir skrevet som man sikkert burde distansere seg for.
Prøver å fokusere på bryllupet vårt som er på lørdag, blir en dag "både og dag".
Tusen takk [emoji173] håper det går rette veien for deg også
Tusen takk [emoji4]Gratulere med bryllup [emoji4]
Håper dere får en fin feiring og at du kun tenker på det som er viktig den dagen: at dere skal kose dere!
Det gjør den! Håper så inderlig at det er det som skjer [emoji4]Så bra du ikke har mer smerter eller blødning, kroppen skape mye bekymringer!
Kan bli ødelagt av bekymringer! Lykke til!Det gjør den! Håper så inderlig at det er det som skjer [emoji4]
TakkKan bli ødelagt av bekymringer! Lykke til!
Var bare en stor blødning som varte i kanskje 15 min (?), ingen smerter eller annet enn blod og slim. Legen mente fortsatt at det høyst sannsynlig er en SA da det er veldig forskjellig hvordan forløpet er. Har alltid trodd at ved SA er det mye blod over lengre tid, og sterke smerter.Krysser alt for at stopp i blødning er ett positivt tegn, vil jo tro det... Hadde vel fortsatt å blø v en SA ?
Ahhh... Det trodde jeg og.... Er det lenge til du får svar ???Var bare en stor blødning som varte i kanskje 15 min (?), ingen smerter eller annet enn blod og slim. Legen mente fortsatt at det høyst sannsynlig er en SA da det er veldig forskjellig hvordan forløpet er. Har alltid trodd at ved SA er det mye blod over lengre tid, og sterke smerter.
Er spent på resultatet av hcg prøvene
Skal ta ny blodprøve på tirsdag. Får sannsynligvis svar onsdag. Laaange dager, men har bryllup å fokusere påAhhh... Det trodde jeg og.... Er det lenge til du får svar ???
Skal ta ny blodprøve på tirsdag. Får sannsynligvis svar onsdag. Laaange dager, men har bryllup å fokusere på

Når eg hadde SA så blødde eg som vanlig mens i ca 2veker og hadde mens smerter. Ved MA så styrt blødde eg i fleire timer og blødde mye i over ei veke, samtidig som intense smerter.
Eg trur du bare hadde en uskyldnig blødning[emoji173] veldig mangen får det i første trimester [emoji5] be legen din om sende henvisnig til tul så du slepp å bekymre deg i lang tid, evt ta privat[emoji4] Prøv å slapp av og nyt bryllupsdagen din og ha posetive tanker[emoji4]
Gratulerer med bryllupet[emoji4]