Ned er ned og alt hjelper påSnart 5 kg i minus. Herregud... 1 kg på en måned ja. Fortsetter det like sakte videre også så vil jeg måtte bruke et par år på å komme ned i normal vekt.Er det virkelig normalt at det går så ufattelig sakte? Kroppen min tviholder på absolutt alt. Jeg er 100% sikker på at jeg ikke spiser mer enn jeg skal. Jeg registrerer hver eneste smule jeg putter i munnen. Jeg går masse på tredemølle og ute i naturen.
I kveld er jeg bare lei meg. En venninne av meg som vet at jeg så desperat vil ha barn, hun sitter nå og klager over hvor livredd hun er for å ha blitt gravid. Kjenner at det var ikke spesielt greit, men jeg orker ikke å si noe til henne. Sosiale antenner er vel ikke helt på plass for å si det sånn.
Nå aner jeg ikke hvor overvektig du er, men en del forskning viser at hvis man kommer seg ned til typ BMI 27-28 så øker det fertiliteten. BMI på 25 eller under 25 gir ikke økt fertilitet, men likestilles med 27-28. Så fertilitetsmessig så trenger man ikke å komme helt ned til normalvekt 
Har brukt og bruker spis deg fri som metode selv, og synes det fungerer supert. Mye råvarer, grønnsaker og frukt i kostholdet. Anbefales hvis du vil prøve noe nytt
For en ufølsom venninne. Hvis hun faktisk er klar over at du har prøvd på barn i flere år nå, og likevel skal snakke med deg om dette, så er det ufattelig ufølsomt. Varme tanker din vei
Tror jeg hadde ignorert/prøvd å komme meg ut av samtalen hvis det var en ikke så nær venninne, men sagt ifra hvis hun var nær.
Er det virkelig normalt at det går så ufattelig sakte? Kroppen min tviholder på absolutt alt. Jeg er 100% sikker på at jeg ikke spiser mer enn jeg skal. Jeg registrerer hver eneste smule jeg putter i munnen. Jeg går masse på tredemølle og ute i naturen.
Jeg har BMI på 30 så jeg jobber også med å gå sakte ned.
Men jeg bekreftet iallefall at vi ønsker å gå videre med donor. Jeg fikk en foreløpig ca tid til uttak og skulle få beskjed når de vet mer eksakt. Endelig! Ble helt skjelven da jeg fikk den telefonen. Er super glad akkurat nå. Endelig skjer det noe.
Ja, nå kan dere se fremover på ordentlig