Håpet om kjærlighetsbarnet ❤

Spent på om jeg får blodprøve svar i dag eller må vente lenger.

Jeg er tom for graviditetstester, så jeg har gått løs på eggløsningstestene mine. Det er helt utvilsomt økning nå. Streken kommer opp så fort urinen trekker oppover i testen. Den er en dye stealer og så sterk som jeg knapt har sett før. Det er stor forskjell på den og forrige jeg tok. Bare så synd den øker for sent. :wtf:

Men det bekrefter jo bare at kroppen definitivt ikke har tenkt å løse dette på egenhånd. Da blir det medisinsk abort igjen da. Forbaska drit.
 
Spent på om jeg får blodprøve svar i dag eller må vente lenger.

Jeg er tom for graviditetstester, så jeg har gått løs på eggløsningstestene mine. Det er helt utvilsomt økning nå. Streken kommer opp så fort urinen trekker oppover i testen. Den er en dye stealer og så sterk som jeg knapt har sett før. Det er stor forskjell på den og forrige jeg tok. Bare så synd den øker for sent. :wtf:

Men det bekrefter jo bare at kroppen definitivt ikke har tenkt å løse dette på egenhånd. Da blir det medisinsk abort igjen da. Forbaska drit.
Har du fått svar på blodprøven? Tenker på deg ❤️
 
Åååh... der kom det farga utflod! Kanskje det nå endelig kommer ut av seg selv? Hadde jo vært supert om dette løste seg uten mer spetakkel nå. Håååper det er en helt ukomplisert spontanabort.
 
Nå kom svar på blodprøve. Det stiger.. :wtf:
Nå hadde jeg 207.
Så..
22 på 10 dpo
58 på 18 dpo
207 på 22 dpo

Jeg blør ikke noe mer, så vet ikke hva den farga utfloden var. Jeg må bare vente til ultralyd og se hva som skjer der. Møkk...
 
Selv om jeg skjønner at det ee frustrerende så er det litt spennende også :Heartpink
 
Jeg er bare deppa og lei akkurat nå. Jeg har ingen energi og kroppen tror jo den er gravid. Nå er det normal doblingstid på hcg, det var det ikke i starten. Men selv om doblingstid nå er normal så er jo hcg nivå alt for lavt fortsatt. Så det betyr ingenting positivt. Dumme påske og stengt over alt. Skulle vært på ultralyd og fått ordentlig svar. Må holde ut til tirsdag. Kommer til å gi beskjed til stakkars gynekologen. Her forventer vi ikke liv. Så er han forberedt og slipper å stresse med å liksom skulle fortelle meg at det er dessverre dødt. :hungover:
 
Hvordan går det? :Heartpink
 
Såå... ikke noe tydelig svar på hva som skjer. Men vi fikk iallefall utelukket exu. Det var ingen tvil om at det befinner seg inni livmor. Han jeg var hos hadde ikke innvendig ultralyd, så det kan jo hende vi hadde sett mer der. Han så så vidt noe greier inni livmor, men fant ikke noen tydelig gestasjonssekk. Så det lover ikke helt godt. Vi må bare vente og se om det går bra eller ikke.

Jeg er iallefall glad for at det er inni livmor. Så får det gå som det vil. Jeg får ikke gjort noe med det her uansett.

Neste ultralyd er om 2 uker. Da får vi et sikrere svar på hva det er.
 
Såå... ikke noe tydelig svar på hva som skjer. Men vi fikk iallefall utelukket exu. Det var ingen tvil om at det befinner seg inni livmor. Han jeg var hos hadde ikke innvendig ultralyd, så det kan jo hende vi hadde sett mer der. Han så så vidt noe greier inni livmor, men fant ikke noen tydelig gestasjonssekk. Så det lover ikke helt godt. Vi må bare vente og se om det går bra eller ikke.

Jeg er iallefall glad for at det er inni livmor. Så får det gå som det vil. Jeg får ikke gjort noe med det her uansett.

Neste ultralyd er om 2 uker. Da får vi et sikrere svar på hva det er.

To uker er lenge å gå i limbo da :/ men enda godt det ikke er exu da..!
 
Såå... ikke noe tydelig svar på hva som skjer. Men vi fikk iallefall utelukket exu. Det var ingen tvil om at det befinner seg inni livmor. Han jeg var hos hadde ikke innvendig ultralyd, så det kan jo hende vi hadde sett mer der. Han så så vidt noe greier inni livmor, men fant ikke noen tydelig gestasjonssekk. Så det lover ikke helt godt. Vi må bare vente og se om det går bra eller ikke.

Jeg er iallefall glad for at det er inni livmor. Så får det gå som det vil. Jeg får ikke gjort noe med det her uansett.

Neste ultralyd er om 2 uker. Da får vi et sikrere svar på hva det er.
Så kjipt med usikkert svar og leve sånn i usikkerheten. Sa gynekologen noe om Hcg-nivåene? Kan det være levedyktig eller er det sannsynligvis noe som blir en MA/SA?
Stor klem ♥️
 
Så kjipt med usikkert svar og leve sånn i usikkerheten. Sa gynekologen noe om Hcg-nivåene? Kan det være levedyktig eller er det sannsynligvis noe som blir en MA/SA?
Stor klem ♥️
Nei han hadde ikke så mye å tilføye annet enn det jeg selv vet. Det kan gå begge veier dette her. Vi må rett og slett bare ta tiden til hjelp. Han fant ikke noe blod i bukhulen min da. Han sjekket godt og tok også en titt på eggstokkene. Slimhinne i livmoren så veldig fin ut sa han. Alt ser fint ut, men det var ikke en tydelig gestasjonssekk der som man ville forventet ved 6 uker.
 
Uff så tøft å gå å vente i to uker til. Du kan ikke ta en innvendig ultralyd et annet sted? Jeg krysser alt ❤️
 
Det er ikke så mange private rundt oss her. Men jeg er på ett vis okay med å vente. Enten så blir det gledelig overraskelse om 2 uker, eller så går det galt og vi går videre. Jeg har liksom visst hele tiden at dette ikke gikk som normalt. Så jeg er nok ferdig med å sørge på en måte. Jeg er helt klart litt frustrert over at det tar ekstra tid før vi får gått videre til eggdonasjon. Men det må nesten bare ta den tiden det tar. Jeg ser at alt dette her er utenfor min kontroll og jeg må bare henge med. Det får bare gå som det går.
 
Det er ikke så mange private rundt oss her. Men jeg er på ett vis okay med å vente. Enten så blir det gledelig overraskelse om 2 uker, eller så går det galt og vi går videre. Jeg har liksom visst hele tiden at dette ikke gikk som normalt. Så jeg er nok ferdig med å sørge på en måte. Jeg er helt klart litt frustrert over at det tar ekstra tid før vi får gått videre til eggdonasjon. Men det må nesten bare ta den tiden det tar. Jeg ser at alt dette her er utenfor min kontroll og jeg må bare henge med. Det får bare gå som det går.

Så godt å vite at det ikke er exu ihvertfall! Det er jo hakket skumlere enn en vanlig sa i allefall. Men forstår godt at du ikke tar noen jubler på forskudd mtp målingene og det. Men klart å gå to uker til å undre seg blir jo kanskje i lengste laget. Det er ikke mulig å ringe gyn på sykehuset å høre om de kan smette deg inn før om det dukker opp noe pga historikk og informasjonen du sitter med per dd?
 
Så godt å vite at det ikke er exu ihvertfall! Det er jo hakket skumlere enn en vanlig sa i allefall. Men forstår godt at du ikke tar noen jubler på forskudd mtp målingene og det. Men klart å gå to uker til å undre seg blir jo kanskje i lengste laget. Det er ikke mulig å ringe gyn på sykehuset å høre om de kan smette deg inn før om det dukker opp noe pga historikk og informasjonen du sitter med per dd?
Jeg kan prøve da iallefall. Men de satte meg opp senere enn det vi opprinnelig avtalte via telefon også. Så jeg vil anta at det er sprengt kapasitet og vanskelig å få meg inn før den timen de ga meg.
 
Back
Topp