Håpet om en terminspire ❤

Så spennende å følge deg!❤️
Vi er ikke så langt fra hverandre faktisk, jeg er sånn 4-5 dpo nå. Skjedde sånn plutselig her, så ikke noe iherdig prøving:hilarious: Kanskje vi kommer i samme termingruppe.
 
Så spennende å følge deg!❤️
Vi er ikke så langt fra hverandre faktisk, jeg er sånn 4-5 dpo nå. Skjedde sånn plutselig her, så ikke noe iherdig prøving:hilarious: Kanskje vi kommer i samme termingruppe.

Åhh, spennende!! Håper vi havner i januar, det hadde vært koselig ❤️
 
4 dpo
Har i går og idag vært tidvis uggen/småkvalm, er jo for tidlig for at det er noe graviditetstegn så det er egentlig bare veldig irriterende :wacky:
Er spent på hvor lenge jeg klarer å vente føre jeg tester, har lyst til å vente lenge, men kjenner jeg meg selv rett så blir det vanskeligere enn jeg tenker:hilarious:
 
5 dpo

Kroppen tuller så med meg og det synes jeg er skikkelig slemt :wacky: småkvalm/uggen og skikkelig sliten og trøtt. Akkurat sånn jeg er når jeg er gravid og sånn har det vært i snart 3 dager alt. Er ganske rolig og tenker ikke noe særlig over at jeg er dpo land, tenker heletiden at det ikke har gått så slipper jeg heller kanskje den største skuffelsen neste uke, men utrolig irriterende å føle deg sånn her når egget sansynligvis ikke har festa seg en gang, om det gjør det i det heletatt :shy:
 
Last edited:
Fikk symptomer allerede fra 4dpo denne gangen også- så jeg har trua for deg❤️
 
Seriøst? Så tidlig???:nailbiting: skjønner ikle hvordan det går an, men sier ikke neitakk til en spire altså ❤️

Yup, får hver graviditet én dag med sinnsyk diaré mellom 4-8dpo:happy119 Og den kom 4dpo denne gang. Helt sprøtt, og jeg kan ikke forklare det!?:think005 Så det går dint ann, det❤️ Så kjenner jeg håper og tror veldig for deg❤️❤️❤️
 
Yup, får hver graviditet én dag med sinnsyk diaré mellom 4-8dpo:happy119 Og den kom 4dpo denne gang. Helt sprøtt, og jeg kan ikke forklare det!?:think005 Så det går dint ann, det❤️ Så kjenner jeg håper og tror veldig for deg❤️❤️❤️

Så sprøtt :hilarious: men også veldig gøy!❤️
Får håpe det kam bety noe her også, ammet enn at kroppen bare er slem mot meg :hilarious:
 
6 dpo

Symptomene lar seg ikke stoppe hvert fall, kvalmen/uggenheten øker på til å være en og annen gang til å bli oftere igjennom dagen. Sovet 9,5 time i natt og allikevel føles det ut som jeg har sovet 2, og idag har jeg i tillegg hatt noe som kan kjennes ut som svake ligamentsmerter et par ganger. Begynner å lure på om jeg har innbilt svangerskap? For dette er absolutt 1 trimester for min del :hilarious: men jeg er jo seriøst bare 6 dpo så tenker kroppen bare kødder med meg, men akkurat nå så skriker den "gravid".
Tror ikke jeg har hatt så mange symptomer så tidlig, og føler egentlig det ikke er noe positivt:shy: blir spennende å se utover uka som kommer hvert fall, hvor vidt kroppen kødder med meg eller ikke!
 
Last edited:
8 dpo
Og jeg som ønska å vente så lenge som mulig med å teste, joda, det gikk til 8 dpo det :wacky: :hilarious: er det mulig? Selvfølgelig er den negativ! Haha.
Men symptomene er nogenlunde de samme, fortsatt tidvis kvalme, sliten, trøtt også er det stikkinger innimellom, ikke murringer. Føler at jeg bare venter på at testen skal bli positiv nå og fallhøyden er MEGAhøy:bag:
20230509_155656.jpg
 
9 dpo

Blenda :wacky: eller jeg har fått streksyn og innbiller meg st jeg ser  noe, men antagelig er det ingenting og bare å forberede seg på tr kommer som antatt:banghead:

20230510_161127.jpg
20230510_161235.jpg
 
10 dpo

Tror det bare er å vente på tr, dessverre!
men fikk denne her nå fra make sure, tror dessverre ingenting på den da babyplan er negativ;
20230511_160725.jpg
20230511_160548.jpg

20230511_161631.jpg


Tar jeg ny ikveld er jeg garantert at det bare er negativt :wacky: ikke så optimistisk hvert fall!
 
Back
Topp