Håpet om en terminspire ❤

Jeg har aldri i mitt liv hatt mellomblødninger, men nå har jeg hatt hver syklus siden MA’en min i desmeber mellom mensen og eggløsning… Men etter eggløsning og frem til mensen er det ikke en dråpe blod..

Ahh, irriterende med mellomblødning! Skjønner det kan bli litt krøll for kroppen, men hallo :dead: håpe vi slipper noe mer av det på veldig lang tid snart ❤️
 
CD12 - PP2

Da har el testing startet og idag fikk jeg også litt el slim! Det var jo noe av det jeg ønsket skulle skje med tanke på letrozol.
Dagens test;
20230427_160633.jpg
 
CD13
Og der har eltesten startet å øke, passer forsåvidt fint med hva jeg selv har tenkt og kan se ut som det blir likt som forrige pp, om ikke 1 dag tidligere, det gjenstår i såfall å se ikveld, godt å se en økning og at syklusen ser ut til å stabilisere seg :)
Etter trening idag så kom det blod og slim igjen (sorry tmi), kanskje tappen er lettblødende under fysisk aktivitet nå etter aborten ? Ikke første gang det skjer og mener det skjedde rundt samme tid forrige pp!
20230428_091857.jpg

Screenshot_20230428_093748_Premom.jpg
 
Last edited:
Og igjen svakere el test ikveld, irriterende! Men ser det var likt forrige pp, svakere cd13 kveld og sterkere igjen cd14, positiv cd15 og veldig positiv på el dag cd16. Så får vi se i morra da :wacky:
 
CD14 - PP2 etter svangerskapsavbrudd

ikke el heeeelt enda, men får se åsn det er ikveld etter jobb :)
20230429_125930.jpg
 
CD15
Ser ut som det kan bli en lengre syklus.... Føles så demotiverende når el drar seg ut og føler at det er null sjans for at dette kan bli en gravditet, hvert fall ikke en som holder til mål når syklusen blir annerledes/tullete..... Håper de blir sterkere snart så en kan bli lettere til sins om ikke annet.

20230430_062048.jpg
 
Last edited:
Sterkere test i ettermiddag etter jobb. Er litt ømt, men plutselig øite tegn til el slim... blæ, kjenner denne pp'n ikke er noe særlig mista motet føre el lism:banghead: men får håpe el er rundt hjørnet snart så det er overstått hvertfall, så håper jeg dagene blir litt lettere :)
Kan også hende jeg er cd14 og ikke cd15 med tanke på at jeg regna cd 4 som cd3 iforhold til letrozol, ikke det at det har noe å for noen andre enn mitt hode :wacky:
20230430_160818.jpg
 
Har veldig mye elsmerter nå så tror el er nuuu, el testen er også veldig sterk, premom sier den er noe sterkere enn til morgenen idag! Har fortsatt ikke noe særlig elslim som jeg hadde for noen dager siden så har vanskeligheter for å tenke at det skal gå uten og med en del elsmerter. Mest fordi de gangene jeg har blitt gravid er de gangene uten noe særlig elsmerter, hvis ikke jeg husker helt feil. Men håper såklart likevel! :shy:
20230501_201852.jpg
 
Last edited:
Lykke til, krysser fingrene :Heartred
 
1 dpo!
Testen er en del svakere idag og ganske sikker på at el var i går, så da var en i dpoland da:)
Har veldig lyst til å klare å vente så lenge som mulig med å starte å teste, så får vi se neste uke hvor sterk testetrangen blir da :wacky:
20230502_082834.jpg
 
1 dpo!
Testen er en del svakere idag og ganske sikker på at el var i går, så da var en i dpoland da:)
Har veldig lyst til å klare å vente så lenge som mulig med å starte å teste, så får vi se neste uke hvor sterk testetrangen blir da :wacky:
Vis vedlegget 404546
Da er vi nesten likt i løypa, bare en dag eller to forskjell. Krysser fingrene for oss begge :love7
 
Back
Topp