Håpet om en terminspire ❤

Spent på testene i dag ❤️
 
11 dpo
som forventa ikke stort oppløftende å dele her idag... prøving er dritt, spesielt etter abort!
Nå blir det hvert fall vin og barnefri i sola idag om ikke annet :)
20230512_152126.jpg
 
11 dpo
som forventa ikke stort oppløftende å dele her idag... prøving er dritt, spesielt etter abort!
Nå blir det hvert fall vin og barnefri i sola idag om ikke annet :)
Vis vedlegget 405313
Uff så kjedelig! Men kan jo være håp likevel :Heartpink
 
CD2 - PP3 etter svangerskapsavbruddet

Som avtalt dukka tr opp i går, startet ganske mildt, men idag har det vært ekstremt med blødning (beklager tmi). Dag nr2 pleier alltid være verst så håper ikke det blir like ille på 17 mai :wacky: men 17 mai blir det uansett, så håper vi en måned nå fylt med diverse planer og forhåpentligvis sol og varme gjør susen for at en spire snart vil feste seg❤️

Liten update på 2 åringen;
Lille frøkna vår er straks 2,5 år! Kan ikke skjønne at tiden flyr så fort, men herlighet og nydelig hun er. For en personlighet! Hun elsker å tulle og tøyse, løpe rundt og vi/andre må løpe etter og innimellom en del kos ❤️ Og følge med og se livet gjennom barns øyne er virkelig fantastisk, at alt fra en maur til fyrverkeri og alt i mellom er så spennende! Men hun er en skikkelig 2 åring med mange meninger, skal klare selv, men gir opp på enkelte ting før hun i det heletatt har forsøkt "ahhh neeeei, så vanskelig, hjelpe meg":hilarious:
Hun har en viljestyrke som er veldig fin, tidvis irriterende (såklart) samtidig som hun er rolig og ganske forsiktig av seg! Ikke ofte det er noe raserianfall eller lignende lenger, men går mye i "NEEEII" :hilarious: Hun vil også helst holde handa i trappa for hun er redd for å ramle, aldri ramlet i trappa, men er typen som er heller på den sikre siden og tar sjeldent noen sjanser. Hun skravler dagen lang og det er ikke noe problem for hun å si hva hun mener. Tar nye ord med engang så det er veldig gøy! "Kan jeg være så snill å få mer brus?" Sier hun med de mest forhåpningsfulle øynene :hilarious: smaker de noe godt én gang er det gjort det blir ikke glemt :wacky:
Det er veldig beroligende at språk ikke er noen sak siden hun skal over i ny barnehage til august, da vet vi at hun kan snakke for seg, og det er nok mye av grunnen til mindre sinne og utbrudd også, lettere å forstå hva hun mener/sier og ikke minst at hun lettere forstår hva som blir sagt eller får en enkel forklaring på hvorfor :happy:

Kjenner jeg ekstremt takknemlig for at vi har fått henne, og skulle det bli en lang tung vei nå så kanskje det blir med henne ❤️ der har vi uansett vunnet lotto!
 
PP3 - CD12

El testing er i gang økt utflod, men ingen el slim helt enda :)

20230526_161747.jpg


Kjenner det er blitt en del vanskeligere igjen, føler meg mer nedstemt om dagen og det er slitsomt.. Har lism ingen tru på at jeg blir gravid snart, tok jo 2 år å få frøkna så tar vel tid nå også og det et tungt å tenke på, så tungt at jeg daglig tenker på at 1 barn er nok. Men håper det blir litt lettere snart igjen har jo veldig lyst til å gravid igjen og ikke minst få en baby :) krysser fingrene ❤️


God helg (og lang helg for dere som er så heldige)!
 
Last edited:
PP3 - CD12

El testing er i gang økt utflod, men ingen el slim helt enda :)

Vis vedlegget 406286

Kjenner det er blitt en del vanskeligere igjen, føler meg mer nedstemt om dagen og det er slitsomt.. Har lism ingen tru på at jeg blir gravid snart, tok jo 2 år å få frøkna så tar vel tid nå også og det et tungt å tenke på, så tungt at jeg daglig tenker på at 1 barn er nok. Men håper det blir litt lettere snart igjen har jo veldig lyst til å gravid igjen og ikke minst få en baby :) krysser fingrene ❤️


God helg (og lang helg for dere som er så heldige)!
Krysser fingrene for at dette er syklusen det skal klaffe ❤️ Vondt når negative følelser tar litt overhånd og det er veldig lett å innstille seg på det verste da… Jeg tenker stadig på at en er nok selv, enda jeg ikke er skikkelig i gang med prøving engang. Men som ei skreiv til meg - det er nok en form for forsvarsmekanisme.

Håper det snart blir lettere for deg. God helg ❤️
 
PP3 - CD12

El testing er i gang økt utflod, men ingen el slim helt enda :)

Vis vedlegget 406286

Kjenner det er blitt en del vanskeligere igjen, føler meg mer nedstemt om dagen og det er slitsomt.. Har lism ingen tru på at jeg blir gravid snart, tok jo 2 år å få frøkna så tar vel tid nå også og det et tungt å tenke på, så tungt at jeg daglig tenker på at 1 barn er nok. Men håper det blir litt lettere snart igjen har jo veldig lyst til å gravid igjen og ikke minst få en baby :) krysser fingrene ❤️


God helg (og lang helg for dere som er så heldige)!
Jeg skjønner deg så godt, det var så urettferdig også at det gikk som det gjorde. Håper virkelig det klaffer veldig snart :Heartred kjenner meg veldig igjen i hvor tungt det er å bære «jeg prøver å få barn» på skuldrene. Du er ikke alene:Heartred
 
CD13

Dere er gode ❤️❤️ hjelper å ha et sted å lufte seg litt også håper jeg at jeg blir positivt overrasket, bokstavelig talt, på denne runda her :)
Litt sterkere idag så regner med el blir på CD 15/16 ish, som de 2 andre syklusene, fikk noe el slim idag også så begynner å nærme seg!
20230527_102226.jpg


Sommerfest med jobben i går og idag er det venninnefest, så helga flyr greit fort :wacky:
 
Ser lovende ut! Godt du har noen koselige avtaler å få tiden til å gå med :love2
 
Håpe virkelig det klaffe for deg denne runden ❤️ du minner meg sånn på Neriah som skulle komme til jul 2020 (siden me var i samme termingruppe), men er så fint og ha Romeo som idag blei nøyaktig 1,5år og som også har ein sånn nydelig personlighet. Er heilt fantastisk å få lov å berre nyte tida med han også, uten ein mindre baby å følge opp :Heartblue
 
Håpe virkelig det klaffe for deg denne runden ❤️ du minner meg sånn på Neriah som skulle komme til jul 2020 (siden me var i samme termingruppe), men er så fint og ha Romeo som idag blei nøyaktig 1,5år og som også har ein sånn nydelig personlighet. Er heilt fantastisk å få lov å berre nyte tida med han også, uten ein mindre baby å følge opp :Heartblue

Håper den sitter snart for deg og ❤️❤️
 
CD15

Blææ, hadde gåpet på positiv test idag, men den er enda svak og kjente det gjorde en litt dritt dag bare mer dritt, men vet det kan snu ganske fort,er bare kjedelig at det ikke er noe særlig økning og forventningene om at den var positiv idag med peak i morgen. Håper at den er sterkere ikveld eller at den er positiv i morgen!
20230529_175040.jpg
Screenshot_20230529_184900_Premom.jpg
 
Last edited:
Back
Topp