Håpet om en terminspire ❤

Kroppen er egentlig ikke vært i ubalanse her, hatt 1 mens og fikk positiv eltest på CD 15 allerede :confused005
Har også hatt negative tester, men siste uka har jo bare vært tullete med svake streker og negative tester omhverandre
Skjønner! Jeg er vant til veldig stabile sykluser, og mens kom på en måte til riktig tid, men jeg hadde eggløsning allerede på CD11 de første syklusene. Kanskje det rett og slett har vært en streifer hos deg? Krysser alt jeg har for at det sitter ny spire snart :Heartred
 
Skjønner! Jeg er vant til veldig stabile sykluser, og mens kom på en måte til riktig tid, men jeg hadde eggløsning allerede på CD11 de første syklusene. Kanskje det rett og slett har vært en streifer hos deg? Krysser alt jeg har for at det sitter ny spire snart :Heartred

Ikke godt å si! Men håper på en terminspire snart ❤️
 
Såpass sent eller kort tid før mens så ville jeg sagt at her er det bare å vente på tr. Tror det er mest sannsynlig at kroppen din klusser det litt til nå, kanskje hcg steg etter du fikk første eggløsning som en reaksjon på aborten for alt vi vet.
Men februar :Heartred :cheers :love7
 
Såpass sent eller kort tid før mens så ville jeg sagt at her er det bare å vente på tr. Tror det er mest sannsynlig at kroppen din klusser det litt til nå, kanskje hcg steg etter du fikk første eggløsning som en reaksjon på aborten for alt vi vet.
Men februar :Heartred :cheers :love7

Jeg tenker det samme, alltid fått strek fra 9 dpo så tenker alt etter det ikke er noe bra, men så er det noe med det lille håpet likevel :)
Håper jo heller på januar, Hehe.
 
Jeg tenker det samme, alltid fått strek fra 9 dpo så tenker alt etter det ikke er noe bra, men så er det noe med det lille håpet likevel :)
Håper jo heller på januar, Hehe.
Ja det er noe med det, det ville vært mer nå liksom såpass sent.
Tenker på når jeg har hatt kjemisk også, kan minne om det men da var testene litt sterkere før de dalte egentlig over natten.
Jeg håper du våkner opp til enten positiv test i morgen eller tr. Det er så mye bedre å vite!

Ja, januar håper jeg også!! :smiley-angelic001
 
Ja, er det jeg og tenker, at det ville vært tydligere strek for så å bli borte, ikke opp og ned... har da større tro på at det er enklere tester som er sensitivite og fanger opp eventuell hcg som er igjen etter aborten.

Satse på tr I morgen, selvom det ikke er et ønsket alternativ :dead:
 
CD1?

Våknet opp uten tr så tok en test som det igjen var en svak, men tydelig strek på, men startet smått å spotte nå så da kommer forhåpentligvis tr ordentlig i gang i løpet av dagen!
20230416_095658.jpg


Håper på bedre flaks og mine tullestreker i pp2 ❤️
 
Last edited:
Sånn holdt testene på hos meg i 2020. Hvordan går det med deg nå? ❤️❤️
 
CD 6/7 - PP2

Litt usikker på om jeg er cd 6 eller 7 da jeg hadde spotting og litt frisk blødning på søndag kveld, men kom ikke ordentlig igang føre mandagen, har ikke stort å si uansett, men har tatt letrozol denne pp'n siden jeg har det liggende fra vi prøvde på 2 åringen, og tok da utgangspunkt i mandagen som cd1, husker jeg stilte det spørsmålet til klinikken og at jeg ta skulle ta utgangspunkt i dagen etter, så siste dag med letrozol i morgen! Tr har stoppet opp først idag så vært litt lengre enn normalt! Så er det bare å håpe på el rundt 1 mai :) nyter hvert fall vin i sola disse dagene og det har vært veldig deilig!

God helg :flower
 
Last edited:
CD10 - PP2

Noterer ned mellomblødning denne pp'n også, sist ser jeg det var på cd11, denne gangen på cd10, hva skjer med det? :hilarious:
Ikke starta å teste etter el enda, tenker å vente til torsdag på cd 11/12 tenker jeg. Tok helt av med testing første pp så håper jeg kan roe det ned. Kanskje ikke så rart første pp etter svangerskapsavbruddet, men sånn ønsker jeg egentlig ikke ha det! Føler ingen trang til å teste enn så lenge og hååååper det kan bli sånn når det kommer til dpoland også, har et håp om å klare å vente til 12 dpo, men så får vi se når vi kommer så langt da :wacky:
 
CD10 - PP2

Noterer ned mellomblødning denne pp'n også, sist ser jeg det var på cd11, denne gangen på cd10, hva skjer med det? :hilarious:
Ikke starta å teste etter el enda, tenker å vente til torsdag på cd 11/12 tenker jeg. Tok helt av med testing første pp så håper jeg kan roe det ned. Kanskje ikke så rart første pp etter svangerskapsavbruddet, men sånn ønsker jeg egentlig ikke ha det! Føler ingen trang til å teste enn så lenge og hååååper det kan bli sånn når det kommer til dpoland også, har et håp om å klare å vente til 12 dpo, men så får vi se når vi kommer så langt da :wacky:
Jeg hadde også mellomblødning/spotting de to første syklusene etter MA’en. Hormonene var nok litt i ubalanse. Første syklusen skjedde det én dag et par dager etter el, den andre syklusen var det daglig fra CD9-CD17 (el cd 16).
Spennende om spira sitter denne pp’en❤️
 
Jeg hadde også mellomblødning/spotting de to første syklusene etter MA’en. Hormonene var nok litt i ubalanse. Første syklusen skjedde det én dag et par dager etter el, den andre syklusen var det daglig fra CD9-CD17 (el cd 16).
Spennende om spira sitter denne pp’en❤️

Føler at sånt er fort noe som ødlegger for at spiren skal sitte, at kroppen da lism ikke er klar :wacky: men håper og håper kroppen snart er ordentlig i rute ❤️
 
Ikke at det hjelper deg sikkert når du ser mine historier så langt. Men jeg har også noen solskinnshistorier også skal skjønne:happy093.
Jeg har helt siden jeg fikk mensen som 14 åring hatt mellomblødninger.. Kan begynne å spotte når som helst i løpet av mnd. Føler jeg blør mer enn jeg er blødningsfri. jeg er en bløder rett og slett:hilarious: spotter rett før el, rett etter el og fra ca 8 dpo. Alltid gjort. Har faktisk født 2 barn, så det har gått bra :Heartred
 
CD10 - PP2

Noterer ned mellomblødning denne pp'n også, sist ser jeg det var på cd11, denne gangen på cd10, hva skjer med det? :hilarious:
Ikke starta å teste etter el enda, tenker å vente til torsdag på cd 11/12 tenker jeg. Tok helt av med testing første pp så håper jeg kan roe det ned. Kanskje ikke så rart første pp etter svangerskapsavbruddet, men sånn ønsker jeg egentlig ikke ha det! Føler ingen trang til å teste enn så lenge og hååååper det kan bli sånn når det kommer til dpoland også, har et håp om å klare å vente til 12 dpo, men så får vi se når vi kommer så langt da :wacky:
Jeg hadde også mellomblødninger de to første syklusene etter MAen jeg var igjennom i høst! Krysser fingrene for deg!
 
Ikke at det hjelper deg sikkert når du ser mine historier så langt. Men jeg har også noen solskinnshistorier også skal skjønne:happy093.
Jeg har helt siden jeg fikk mensen som 14 åring hatt mellomblødninger.. Kan begynne å spotte når som helst i løpet av mnd. Føler jeg blør mer enn jeg er blødningsfri. jeg er en bløder rett og slett:hilarious: spotter rett før el, rett etter el og fra ca 8 dpo. Alltid gjort. Har faktisk født 2 barn, så det har gått bra :Heartred

Nei, har jo ikke noe særlig god erfaring/historikk selv uten mellomblødning heller forsåvidt :hilarious: men krysser fingrene for at det ikke har noe å si for om kroppen er klar eller ei ❤️
 
Jeg har aldri i mitt liv hatt mellomblødninger, men nå har jeg hatt hver syklus siden MA’en min i desmeber mellom mensen og eggløsning… Men etter eggløsning og frem til mensen er det ikke en dråpe blod..
 
Back
Topp