Håpet om en terminspire ❤

Synes ikke dette ser så veldig lovende ut dessverre! Ingen økning og den er så svak at den er nærmeste usynlig når den er tørket:confused:
20230411_225703.jpg
20230411_230106.jpg
 
10 dpo

Blir ingen 2023 baby her :sad010 kjenner skuffelsen er så stor at jeg bare har lyst til å legge meg ned å gråte. Vet ikke om jeg orker det her en gang til, den lange prøvinga på et barn, kanskje vi bare skal si oss fornøyde med 1 barn,selvom vi egentlig ønsker oss 2 så er dette å måtte prøve i uvisst tid grusom og brutal. Nei bare en skikkelig skikkelig dritt dag.
20230412_104328.jpg
 
10 dpo

Blir ingen 2023 baby her :sad010 kjenner skuffelsen er så stor at jeg bare har lyst til å legge meg ned å gråte. Vet ikke om jeg orker det her en gang til, den lange prøvinga på et barn, kanskje vi bare skal si oss fornøyde med 1 barn,selvom vi egentlig ønsker oss 2 så er dette å måtte prøve i uvisst tid grusom og brutal. Nei bare en skikkelig skikkelig dritt dag.
Vis vedlegget 403142
Så rart, den var jo skikkelig positiv tidligere. Kanskje en streifer? Det er lov å være lei og skuffet, men ikke gi opp :Heartbigred
 
Så rart, den var jo skikkelig positiv tidligere. Kanskje en streifer? Det er lov å være lei og skuffet, men ikke gi opp :Heartbigred

Kanskje, eller om det henger igjen noe hcg fra svangerskapsavbruddet, det er jo "bare" 8 uker siden, eller om det var nor som ikke ble. Ikke godt å si..

Føles vanskelig å skulle holde motet oppe akkurat nå ❤️
 
Åneeei, kan dessverre virke som en kjemisk :sad010
 
Uff , så forferdelig urettferdig. ❤️ tester du igjen senere i dag? Kan jo være svingninger i hcget som gjør det? Test på en skikkelig mørk urin? ❤️ uansett mange klemmer
 
Uff , så forferdelig urettferdig. ❤️ tester du igjen senere i dag? Kan jo være svingninger i hcget som gjør det? Test på en skikkelig mørk urin? ❤️ uansett mange klemmer

Tok ny nå, men ny strek :confused005 blir vel borte igjen den og...
 
Vet ikke helt om jeg stoler på den etter alt det her, får se om den blir eller forsvinner igjen den og :banghead:
Babyplan er best i den tidlige fasen, men det hjelper jo ikke når en ikke har det. Make sure gir ikke sånne lurestreker, dette er helt klart babystreker❤️❤️❤️
 
Babyplan er best i den tidlige fasen, men det hjelper jo ikke når en ikke har det. Make sure gir ikke sånne lurestreker, dette er helt klart babystreker❤️❤️❤️

Har dessverre ikke trua altså :shy: men får se! Burde jo isåfall hvert sterker også!
Har bestilt da, håper de kommer i morra :)
 
Har dessverre ikke trua altså :shy: men får se! Burde jo isåfall hvert sterker også!
Har bestilt da, håper de kommer i morra :)

Jo, men det kommer ann på fargestoffet i testene og hvor konsentrert urinen er❤️ Håper det er en terminspire, kjære du❤️❤️❤️ Og håper på babyplantester i postkassa imorgen:happy:
 
Back
Topp